Day Zero Project | update februari.

Een aantal dagen later dan normaal is hier de maandelijkse update van het Day Zero Project! Ik deed weer eens bijna helemaal niets en de plannetjes die ik had gemaakt kwam ook niets van terecht. Het zal ook eens niet, haha. Stiekem hoort het schrijven van deze maandelijkse updates trouwens ook bij het project, dat is namelijk doel 5. Deze update is van maand nummer 25 en het project eindigt officieel in maand 33. Het schiet al aardig op dus! Er zitten nog een hoop doelen bij die ik nog best kan volbrengen, maar dan moet ik dat zo langzamerhand wel gaan doen natuurlijk. Anders wordt het niets. Ik hoop dat ik in april een vollere update kan schrijven.

Voor nu wat ik in februari heb gedaan: ik kon doel 88 afstrepen! Ik heb nu 50 boeken gelezen. Ik ben ondertussen nog steeds in 2 boeken bezig, haha. Ik lees niet zo veel boeken, ik ben best wel druk met school en stage; verder lees ik tijdschriften en kleur ik mandala’s. Lezen doe ik dus eigenlijk heel weinig. Gelukkig maar dat ik dit doel dus eindelijk af heb kunnen strepen. Als vijftigste boek las ik Verloren van Nicci French. Erg goed, zoals ik van Nicci French gewend ben! In april komt trouwens deel 6 uit van de serie van Nicci French die ik bij elkaar aan het sparen ben. Ik ben weer heel benieuwd naar het nieuwe boek, ik heb ‘m uiteraard alvast gereserveerd zodat ik ‘m meteen in huis heb op de dag dat ‘ie uitkomt!

Wie heeft er trouwens nog een goed idee voor een themaweek? Ik weet nog steeds niets :’) Zo kan ik dat doel nooit afstrepen, haha!

Dan tot slot – nu al? Ja dat krijg je als je bijna niets doet, haha – de tussenstand:

Behaalde doelen: 63 
Doelen waar aan gewerkt wordt:
Nog niet behaalde doelen: 32

Wie heeft er een slim idee om ervoor te zorgen dat ik meer aan het project werk zodat het zo ver mogelijk af komt?

 

Een gedachte over “Day Zero Project | update februari.

  1. Ik ben ook niet meer erg hard bezig met de doelen van mijn oorspronkelijke lijst – heb ondertussen weer andere dingen bedacht die ik graag wil doen en ben daar voornamelijk mee bezig…

Geef een reactie

