Ik kleurde weer eens mandala’s.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie liet zien wat voor kleurplaten ik had gekleurd. Ik vind het nog steeds leuk om te doen én om ze te laten zien, dus vandaag heb ik voor jullie weer eens wat mandala’s die ik de afgelopen tijd heb gekleurd. Het zijn er dit keer zeven!

image-2016-02-29 (1) image-2016-02-29 (2)

image-2016-02-29 (3) image-2016-02-29 (4)

Ik ontdekte dat een aantal van mijn stiften leeg begonnen te raken.
Daarom ging ik met stiften kleuren die ik wat minder vaak gebruik en die blijken dan ook best mooi te zijn! Het resultaat daarvan zie je links (en ook hieronder komen wat kleuren voorbij die ik normaal minder gebruik). Op de foto rechts zie je een mandala die ik weer in één kleur heb gekleurd maar met verschillende tinten. Ik had deze keer gekozen voor roze en paars. Die driehoeken kleuren duurde trouwens heel erg lang, haha!

image-2016-02-29 (5) image-2016-02-29 (6)

image-2016-02-29

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien. Ik word in ieder geval nog steeds erg blij van kleuren, de aankoop van dit kleurboek met alleen maar mandala’s was een goed idee, ik vind het heel leuk! (En voor mijn verjaardag ga ik maar eens nieuwe stiften vragen, haha.)

 

5 gedachtes over “Ik kleurde weer eens mandala’s.

Geef een reactie

