Soms krijg je wel eens wat…

… en vandaag ga ik aan jullie een aantal dingen laten zien die ik van de week heb gekregen – en oké, er zitten ook twee dingen bij die Johan en ik hebben gekocht. Past best in hetzelfde artikel.
De dingen die we hebben gekocht – en twee dingen die we hebben gekregen – komen van de Drukkerij Coffee; die zit in Oud-Beijerland en we gaan er regelmatig koffie drinken. De sfeer is er heel fijn en gezellig en de koffie met zelfgemaakte taart en koekjes heel erg lekker! Aanrader! Ik zal er de volgende keer eens foto’s maken voor een artikeltje. Maar als je eens in de buurt bent moet je er zeker koffie gaan drinken!

image-2016-02-28 (1)
image-2016-02-28

Allereerst iets wat we gekocht hebben. De Drukkerij Coffee bestond afgelopen weekend één jaar. Daarom was alle koffie en thee €1 en kreeg je 10% korting op alle (cadeau)artikelen. We besloten een zakje thee mee te nemen: notendroom. Met gekarameliseerde amandelen, kaneel en stukjes appel. Ik ben benieuwd! Van dichtbij ziet het er zo uit als op de bovenste foto.

image-2016-02-28 (2)

We kregen bij de gekochte thee ook een paar cadeautjes. Het ene cadeautje was een scrub gemaakt van koffie.
Ik ben erg benieuwd hoe die gaat zijn!

image-2016-02-28 (3)

Het andere cadeautje waren twee kleine zakjes thee om te proberen. Deze heet ‘winter spices’, maar er zit geen etiketje op dus ik weet niet zo goed wat erin zit, hihi.

image-2016-02-28 (8)

Tot slot (wat de Drukkerij betreft) kocht ik dit kaartje, van Bee-zonder. Ze hebben heel veel verschillende soorten, bij de Drukkerij hadden ze er een aantal. Ik vond deze zó leuk! Die ga ik op mijn kledingrekje in de slaapkamer hangen, boven de haakjes voor de kleding kun je namelijk kaartjes hangen. Op de website vind je nog veel meer leuke kaartjes.

image-2016-02-28 (4)

Daarnaast kreeg ik een cadeautje omdat ik – en Johan trouwens ook – deze week heb geholpen bij de Vakantie Bijbel Klub van onze kerk. Het was voor ons de eerste keer dat we gingen helpen, maar we gaan volgend jaar zeker weer. Het was heel erg leuk en gezellig! Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen, erg leuk! Het cadeautje is trouwens een handgemaakt zeepje in de vorm van een kruisje.

image-2016-02-28 (5) image-2016-02-28 (6)

image-2016-02-28 (7)

Tot slot: ieder seizoen maakt er iemand foto’s van de collectie die wij tentoonstellen in het Rien Poortvlietmuseum, waar ik – zoals je denk ik wel weet – conservator ben. Ik kreeg dit seizoen ook een usb met alle foto’s erop, en die zat in dit leuke kaartje met daarop twee foto’s van werken die dit seizoen tentoongesteld gaan worden. Leuk! 25 maart gaan we trouwens open!

Dat was het weer! Ik ben er blij mee! Heb jij de laatste tijd nog leuke dingetjes gekocht of gekregen?

Geef een reactie

