Ik beantwoordde weer eens wat vragen uit mijn Q&A a day-boekje.

Inmiddels ben ik in april 2016 alweer twee jaar in het bezit van een Quest and Answer a day-boekje, waarin je iedere dag een vraag kunt beantwoorden. Het boekje is bedoeld voor 5 jaar, zodat je aan het eind dingen van de afgelopen vijf jaar terug kunt lezen. Ik ben de eerste tijd niet zo trouw geweest met invullen, maar in 2015 en 2016-tot-nu-toe gaat het erg goed. Soms sla ik wel eens een dag over of vergeet ik het in te vullen, maar dan vul ik het later alsnog in voor die dag. Het leek me wel weer eens leuk om wat vragen en antwoorden uit het boekje met jullie te delen! En inmiddels kan ik sommige vragen ook vergelijken met het antwoord van het jaar ervoor, dat vind ik extra leuk. Ik heb het boekje in het Engels trouwens, maar heb de vragen voor het gemak even in het Nederlands vertaald. Ik probeer de laatste tijd ook wat uitgebreider antwoord te geven, dat is leuker om later terug te lezen dan ‘ja’ of ‘nee’, haha. Oké, mijn inleiding is lang genoeg hè. Daar gaan we!

2 januari. Kunnen mensen veranderen? 
2015: absoluut! Iedereen doet dat wel eens.
2016: volgens mij is ‘nee’ niet eens een mogelijk antwoord op deze vraag.

3 januari. Wat ben je momenteel aan het lezen? 
2015: Haar naam was Sarah (geweldig boek! Ik vind dat iedereen dit boek moet lezen)
2016: Daar is hij weer (over Hitler – ben ik nu overigens nog steeds in bezig; maar ik ben stiekem ook begonnen in een ander boek, hihi)

12 januari. Wat is je favoriete accessoire? 
2015: mijn rendierenmuts van Primark.
2016: mijn nieuwe dikke sjaal van Primark.
(en dat zijn serieus de enige twee dingen die ik überhaupt heb van Primark, haha.)

13 januari. Waar wil je naartoe reizen? 
2015: Wenen en Rome!
2016: Brugge of Gent of Italië of Berlijn of…

19 januari. Noem drie dingen die je vandaag hebt gegeten. 
2015: tosti’s, banaan en kapucijners.
2016: stroopkoek, rijst, borrelnootjes.

25 januari. Wat maakt jou ‘jou’? 
2015: mijn uiterlijk en innerlijk 🙂
2016: mijn karakter en ‘bezieling’ denk ik. Wat ik doe, hoe ik voel.

29 januari. Wat was het laatste tv-programma dat je hebt gekeken? 
2015: Noord-Zuid (ik hoop dat dit terug komt trouwens, vet goed programma!)
2016: de finale van The Voice of Holland

1 februari. Wat is je doel voor morgen? 
2015: mijn boek uitlezen en genieten van de dag.
2016: lessen voorbereiden en wat huishoudelijke klusjes doen.

Welke drie dingen heb jij vandaag gegeten en wat is jouw doel voor morgen?
Vinden jullie het trouwens leuk als ik wat vaker – bijvoorbeeld één keer per maand – een artikel schrijf met daarin een aantal vragen en antwoorden van die maand beschrijf?

 

Een gedachte over “Ik beantwoordde weer eens wat vragen uit mijn Q&A a day-boekje.

Geef een reactie

