Day Zero Project | update januari.

Het is tijd voor de maandelijkse update van mijn Day Zero Project! Het is inmiddels al 3 februari, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Deze maand deed ik een paar dingetjes, maar een aantal dingen die ik ook wilde doen deed ik weer niet, haha (zoals eindelijk een product van Lush kopen en zelf woordzoekers maken). Gelukkig was er toch een doel dat ik kon afstrepen én een doel dat bijna afgestreept kan worden!

image-2016-01-11 (7)

Doel 75. Een maand lang iedere week een foto maken samen met Johan.
Dit doel heb ik afgestreept van de lijst! Het artikel erover is gisteren online gekomen dus je hebt de foto’s – en het feit dat ik heb vals gespeeld, haha – al kunnen zien. Ik vond het leuk! Het ging me er vooral om dat ik meer foto’s zou gaan maken samen met Johan, iets dat ik hopelijk vol ga houden, ook nu ik dit doel heb afgestreept!

Doel 88. 50 boeken lezen 
De tussenstand staat op 49 boeken! Ik las in januari het derde deel van de Millenium-trilogie van Stieg Larsson uit, Gerechtigheid. Een heel goed boek. Ik ben nu bezig in Daar is hij weer over Hitler, ik heb de film al gezien maar het boek kom ik wat lastiger doorheen. Het is best een goed boek en tot nu toe komt het ook erg overeen met de film – de meeste dingen kloppen letterlijk en dat vind ik fijn – maar het taalgebruik is ook aangepast dus het is soms wat lastig om te lezen (moeilijke zinsopbouw en moeilijke woorden). Hopelijk lees ik dit boek deze maand uit, want ik kocht op het Boekenfestijn in Ahoy ook weer wat nieuwe boeken (zéér binnenkort op de blog!) en daar wil ik heel graag in beginnen! Oh en daarnaast had ik sowieso nog een nieuw boek liggen, haha.

Verder deed ik stiekem niets aan het project, oeps… Ik heb het momenteel erg druk met mijn opleiding, dus het komt er niet echt van om te bloggen. Dat heb je vast al gemerkt de laatste tijd 😉 Ik wil meer bloggen, veel meer lezen (en daar dan eventueel ook weer over schrijven) en ook aan het project werken, maar het komt er nog niet echt van. Voor de einddatum ben ik sowieso niet klaar, al is het alleen maar omdat ‘meedoen aan een nieuwjaarsduik’ nog op de lijst staat en ‘de Apeldoornse vierdaagse lopen’ en dat gaat allebei niet lukken in 2016 denk ik zo, haha. Maar dan schuif ik de dingen die ik nog héél graag wil doen wel door naar de bucket list die ik eigenlijk niet heb. Daar heb ik wel een bezoekje aan het Rijksmuseum vanaf kunnen strepen en dat is ook fijn!

Dan nu nog even zoals altijd de tussenstand…

Behaalde doelen: 62
Doelen waar aan gewerkt wordt: 7
Nog niet behaalde doelen: 32

Toch weer een doel minder, hoera! Ik wilde trouwens in januari de volgende dingen doen:
– een product kopen van Lush
– minimaal 2 boeken lezen en doel 88 afstrepen
– beginnen met doel 51 (alle 150 psalmen uit de Bijbel lezen)
– woordzoekers maken en publiceren op mijn blog
– een themaweek houden

Je raadt het al: deze doelen heb ik alle 5 niet volbracht en ik heb alleen aan het tweede doel gewerkt. Ideeën voor een themaweek zijn nog steeds welkom! Dan dwing ik mezelf ook gelijk om iedere dag iets te schrijven/publiceren, ook fijn!

Geef een reactie

