Day Zero Project | Foto’s maken met Johan.

Zo nu en dan maken Johan en ik wel eens een foto samen, maar ik vind dat we dat eigenlijk véél te weinig doen. Daarom had ik op mijn Day Zero Project-lijst gezet om een maand lang iedere week een foto te maken samen met Johan. Stiekem heb ik een beetje vals gespeeld en de foto’s hebben jullie volgens mij ook allemaal al een keer voorbij zien komen, maar dat is dan jammer. Ik streepte dit eindelijk af in januari en dat ga je dus ook terug zien in de update van het Day Zero Project – ik hoor je denken ‘die komt toch altijd op de eerste van de maand online?’ Dat klopt, maar ik heb de laatste tijd sowieso vet weinig geschreven dus hij komt er zeker nog aan, maar iets later dan normaal!

image-2016-01-23 (23) image-2016-01-11 (7) image-2016-01-03 image-2016-01-11 (6)

Yes! Deze foto’s zijn niet netjes steeds een week na elkaar gemaakt, als je goed kijkt zie je twee foto’s die op dezelfde dag zijn gemaakt – en bijna op dezelfde plek – en eentje is nog nét in december gemaakt (linksonder, op 31 december ’s avonds in Rotterdam) en niet in januari, maar dat mag de pret niet drukken! Ik vind vooral de foto rechtsboven geniaal, haha. Dat is momenteel mijn profielfoto op Facebook trouwens en iedere keer word ik er weer blij van omdat ‘ie zo lekker maf is.

Ik wil de komende tijd veel meer foto’s blijven/laten maken van Johan en mij samen, want dat is tof! En morgen komt de maandelijkse update van het Day Zero Project online en ik hoop de dag erna nog een artikel te posten, dus stay tuned! Ik heb het best wel druk dus vandaar zo weinig artikelen, maar ik leef nog hoor, haha!

Hoe gaat het met jou?

4 gedachtes over “Day Zero Project | Foto’s maken met Johan.

    1. Dank je! 🙂
      Ja, dat snap ik! Bij ons varieert het nogal haha, ik vind het wel leuk maar ook niet altijd. Spontane foto’s hou ik het meeste van, als we allebei zoiets hebben van ‘oké prima!’

Geef een reactie

