Tip | Window bags van Hema (+ cadeautip).

Eigenlijk deel ik bijna nooit tips op mijn blog, maar ik heb zoiets leuks gevonden bij Hema, dat wilde ik gewoon per se met jullie delen. Ik zocht een klein cadeautje om Johan blij te maken en daarom ging ik naar Hema, want ik vind Hema fijn (wie niet, zou ik bijna zeggen). En daar vond ik een zakje met 6 window bags. Die laat ik vandaag aan je zien en ik laat ook gelijk het cadeautje zien dat ik voor Johan kocht en wat je volgens mij aan bijna iedereen kan geven.

image-2016-01-05 (2)

De foto is misschien niet zo best, maar er komen nog wel meer foto’s dus ik denk dat het zo wel duidelijk wordt. Het zijn 6 zogenaamde window bags. Op het label staat what you see is what you get. De voorkant van de zakjes is doorzichtig en de achterkant is voorzien van een vrolijk printje. Er zijn er drie met hartjes en drie met streepjes. Ze zijn niet zo groot, maar een leuk mini-cadeautje kun je er dus prima in kwijt. Er is trouwens ook een kleinere variant en volgens mij ook een grotere.

image-2016-01-05 (1)

Verder zitten er 6 stickers bij waarmee je je cadeauzakje kan afsluiten. Op drie stickers staat you are truly wonderful en op de andere drie so happy to see you. Die zie je hier op de foto. Leuk hè! Ze maken je cadeautje helemaal af en je hebt meteen het zakje op een mooie manier afgesloten. En wat ook nog eens leuk is, is de prijs. De 6 zakjes kosten samen maar €1!

image-2016-01-05

Het hele pakketje inclusief zakje waar de cadeauzakjes inzitten ziet er zo uit als op bovenstaande foto. Ik had ze zelf nog niet eerder gezien bij Hema, maar misschien loop ik wel hopeloos achter en bestaan ze al een eeuwigheid, haha.

image-2016-01-05 (4)

Het cadeautje dat ik heb gekocht voor Johan bestaat uit twee onderdelen. Het eerste gedeelte zie je al op de foto: ik heb losse thee gekocht in een blikje. Sinds een tijdje verkopen ze dat bij Hema en ik vind het er zó leuk uitzien! Zo leuk om cadeau te geven – of gewoon voor jezelf te kopen, haha. Ik koos voor groene thee met munt, maar er zijn meerdere soorten en de blikjes hebben dan allemaal ook een ander kleurtje. Deze blikjes kosten €2,50 per stuk.

image-2016-01-05 (3)

Daarnaast kocht ik ook een thee-ei, want je moet je losse thee toch ergens indoen haha. Er zijn hiervan ook verschillende soorten zag ik, maar de meeste rekjes waren tijdens mijn bezoekje leeg, dus ik weet niet zo goed wat voor soorten er nog meer zijn. Ik vond deze wel erg leuk! Zo’n thee-ei heb je al voor €1,50.

image-2016-01-05 (5)

En tot slot: mijn ingepakte cadeautje! Zo ziet het er dus uit als je een cadeautje in een window bag doet. Mijn thee-blikje paste er niet in, haha, dus heb ik het zo opgelost. Ziet er ook wel vrolijk uit dus ik ben blij!

Ik hoop dat je het leuk vond om dit te zien! Ik ben er blij mee en Johan vond het cadeautje gelukkig ook leuk, dus mijn missie is geslaagd! 🙂 (en ook gelijk een artikeltje voor mijn blog ervan gemaakt, haha)

4 gedachtes over “Tip | Window bags van Hema (+ cadeautip).

Geef een reactie

