Plannetjes voor 2016.

Stiekem heb ik, net als iedereen, wel weer een paar goede voornemens – waar ik me waarschijnlijk niet aan ga houden (ook zoals iedereen). Omdat ik me er waarschijnlijk toch niet aan hou, ga ik geen goede voornemens met jullie delen. Ze zitten dit jaar gewoon lekker in mijn hoofd. In plaats daarvan vandaag een aantal plannetjes voor 2016!

image-2016-01-03 (3)Hallo 2016!

Voor januari staan er in ieder geval twee etentjes gepland: eentje met mijn schoonfamilie en eentje met mijn ouders en broer en schoonzusje. Fijn. De ene keer is nog voor mijn schoonvaders verjaardag (dan gaan we pannenkoeken eten, aanstaande zaterdag) en de andere keer voor mijn ouders’ trouwdag (dan gaan we wokken). Altijd fijn, want ik hou van uit eten gaan en van samenzijn met mijn (schoon)familie en van gezellig kletsen – en vooral van de combinatie van al die dingen.

Daarnaast ga ik in januari en februari (en misschien een stukje van maart) de nieuwe expositie van het Rien Poortvlietmuseum, waar ik conservator ben, afmaken. Het ziet er nu al tof uit vind ik (de helft is ongeveer klaar), maar het wordt hopelijk nog veel mooier!

Johan en ik gaan dit jaar vast ook weer een aantal dagjes uit, want dat is zo leuk om te doen 🙂 Eén van de cadeautjes uit mijn adventskalender is óf een dagje uit óf een etentje in een wat luxer restaurant. Ik weet nog niet wat ik ga kiezen haha, maar het wordt vast leuk! Verder gaan we ook nog een dagje met mijn moeder weg, naar Paleis het Loo of naar het Openluchtmuseum in Arnhem. Zij mag kiezen, want het was ons cadeautje voor haar verjaardag. Ik ben benieuwd en ik heb er zin in. Wanneer we dit gaan doen weet ik nog niet.

In april ben ik jarig (1 april) en op mijn verjaardag gaan Johan en ik naar een concert van Frank Boeijen. Dat is Johans verjaardagscadeautje voor mij. Ik heb er nu al zin in, vorig jaar zijn we ook geweest en dat was één van de fijnste concerten waar ik ooit ben geweest. En nu is het ook nog precies op mijn verjaardag, extra leuk.

Dit jaar hoop ik af te studeren en een baan te vinden in het onderwijs. SPANNEND! Ik vind het echt spannend. Het is hard werken, dit jaar, en soms vind ik het best wel lastig en confronterend. Maar gelukkig vind ik het vooral ook erg leuk en gezellig en heb ik zin om af te studeren en serieus aan het werk te gaan (klinkt volwassen hè). Hopelijk gaat het niet zoals na mijn vorige studie en zit ik niet weer een jaar zo-goed-als-werkloos thuis.

Verder wil ik dit jaar écht een keer naar het Rijksmuseum en we willen graag naar het uilenpark in Beesd (was een cadeautje van mij voor Johan in zijn adventskalender). Oh en weer eens naar Blijdorp.

En natuurlijk hoop ik ook weer veel te gaan bloggen, veel te gaan genieten van zowel kleine als grote dingen, hard te werken en een mooie reis te gaan maken. En vast nog veel meer, maar dit waren in ieder geval een aantal van mijn plannen voor 2016.

Heb jij al plannen en/of goede voornemens voor dit jaar?

3 gedachtes over “Plannetjes voor 2016.

Geef een reactie

