Oproep: blog met steekwoorden!

Het is weer eens zover jongens en meisjes: ik wil weer een verhaal gaan schrijven waarin ik jullie steekwoorden of delen van zinnen ga verwerken! Daarom vandaag weer eens een oproep!

Wat is het idee? Ik heb het al eens eerder gedaan, maar ik zal het nog even uitleggen voor de mensen die het idee niet kennen of het niet meer (helemaal) weten. Ik schrijf een verhaal aan de hand van steekwoorden en/of delen van zinnen die jullie hieronder in de reacties achterlaten. Ik moet alle woorden en/of zinnen verwerken in mijn verhaal. De woorden en zinnen mogen random zijn en dus over wat dan ook gaan, zolang ze maar netjes zijn. Smerige woorden, scheldwoorden e.d. zal ik dus niet gebruiken, maar verder mag je roepen (of eigenlijk: schrijven) wat er in je opkomt!

Stuur zoveel mogelijk woorden en (delen van) zinnen in en maak het me maar moeilijk πŸ™‚

Je hebt tot volgende week dinsdag de tijd en dan zal ik het verhaal gaan schrijven en uiteraard op mijn blog publiceren!

6 gedachtes over “Oproep: blog met steekwoorden!

    1. Hahaha, wat grappig. Ik wist niet eens dat dat bestond. (Nja, had het wel kunnen weten, want Γ‘lles bestaat op internet, maar dat ter zeide) Ik ga die site even bookmarken, altijd handig als ik zelf ook weer eens een blog met keywords wil schrijven. πŸ™‚

      1. Ik tikte “random woorden” in op Google. Dit was het eerste resultaat πŸ™‚

  1. Dit is op Kaka Bora herblogden reageerde:
    Linda heeft vorige week een blog geschreven met een oproepje erin. Helaas nog veel te weinig reacties. Ik deel het maar even in de hoop dat wat meer mensen het zien – en ook gaan reageren. Alvast bedankt! πŸ™‚

Geef een reactie

