Nieuw | Boeken en vesten.

Toen Johan en ik in Bergen op Zoom waren, hebben we ook even gewinkeld. ’s Ochtends na het boodschappen doen hadden we al nieuwe sokken en ondergoed gekocht bij Hema – is ook af en toe nodig, haha – maar ze hadden niet de shirts die Johan graag wilde hebben. Daarom gingen we ’s middags in Bergen op Zoom daar ook even bij Hema kijken – en natuurlijk meteen de hele winkel door, want Hema is leuk. We kochten er de goede shirts en besloten daarna op zoek te gaan naar een joggingbroek, want ik wil er graag nog eentje bij.

Ik heb een hele fijne joggingbroek en die komt uit de webshop van C&A, dus dacht ik dat ze daar wel joggingbroeken moesten hebben. Die hadden ze wel in Bergen op Zoom bij C&A, maar niet diegene die ik wilde, haha (ik ben veeleisend). Maar ik kwam wel weer naar buiten met twee nieuwe vesten en die wil ik aan jullie laten zien. Ik ben echt een kluns in kleding fotograferen, dus het ziet er misschien niet uit, maar neem dan maar van mij aan dat ze echt heel leuk zijn, haha. Althans, ik vind ze leuk en ze kunnen mooi mijn vestjes van H&M vervangen die niet zo best meer zijn. Ze zitten heel lekker en zijn best dun (maar met het decemberweer van nu kan ik ze best al aan, haha) en trouwens, ze waren maar €9,90 per stuk! Fijn.

image-2015-12-29 (13) image-2015-12-29 (14)

Ik had je gewaarschuwd: de foto’s zijn waardeloos, maar je krijgt vast wel een idee hoe de vestjes eruit zien. De ene is lichtblauw met wit en de andere een soort donker-roze, ook met wit. Ik ben er blij mee!

Verder kochten Johan en ik nog twee nieuwe boeken. We waren bij boekhandel Quist – als je in Bergen op Zoom bent, ga daarheen! – en hebben de hele winkel doorgekeken omdat ze allerlei boeken hadden die je niet in de Bruna tegenkomt én omdat de winkel prachtig was, zowel qua inrichting als qua boeken en ruimtes en alles. Er zit een kelder in waar de muren nog origineel (en dus oud) zijn, echt zo mooi (!), en er zijn een aantal verdiepingen boven. Op één van de verdiepingen is ook een café waar je koffie kan drinken (en je nieuwe boeken kan lezen, haha) maar die was dicht toen wij er waren. Dat mag de pret echter niet drukken, het is echt een mooie winkel. En daar kochten we dus twee boeken:

image-2015-12-29 (12) image-2015-12-29 (11)

Pasgeleden zijn Johan en ik naar de film Er ist wieder da geweest en daar heb ik al een review over geschreven. De film is gebaseerd op een boek en die kwamen we tegen bij Quist. Die ging dus meteen mee naar huis! Ik ben erg benieuwd in hoeverre de film en het boek overeenkomen met elkaar. Ik zal er uiteraard een review over schrijven als ik ‘m gelezen heb.

Daarnaast kocht ik een boek over mysteries uit het christendom, want dat vind ik een interessant onderwerp (oké en het boek kostte maar €5, vond ik ook wel een goede reden). Het boek beschrijft en onderzoekt mysteries als de Heilige Graal, de lijkwade van Turijn, de tranen van de Madonna en dergelijke. Hier ga ik denk ik ook een review over schrijven als ik ‘m gelezen heb.

Ik ben blij met onze nieuwe aankopen. Dat klinkt lekker materialistisch, maar nieuwe kleding en nieuwe boeken maken me gewoon blij, haha. Ik wens je trouwens een heel tof Oud & Nieuw toe, Johan en ik zijn – als het goed is – naar het vuurwerk op de Erasmusbrug kijken (je weet nooit, ik schrijf dit op dinsdag 29 december, haha – ik laat nog wel weten hoe het was ^^)!

3 gedachtes over “Nieuw | Boeken en vesten.

  1. Ik ben heel benieuwd naar je recensie van dat boek, ik wil ‘m namelijk ook wel graag lezen!

    En ja kleren fotograferen is lastig… Ik heb ook foto’s gemaakt van kleding die gewoon op bed ligt, maar dan krijg je toch niet echt een idee van hoe iets zit als je het draagt.

    1. Ik ben er nu net in begonnen, twee pagina’s gelezen. Ik zal er iets over schrijven als ‘ie uit is! 🙂 (neem aan dat je die over Hitler bedoelt)
      Ja echt hè! En ik ben niet zo’n outfit-fotografeer-type haha.

Geef een reactie

