Adventskalender-cadeautjes | deel 3.

Het is alweer tijd voor het derde en daarmee ook het laatste deel van de adventskalender-cadeautjes die ik heb gekregen! Onderaan dit artikel vind je nog een aantal linkjes naar de eerdere artikelen waarin ik al 16 cadeautjes heb laten zien en ook een linkje naar het artikel waarin Johan de cadeautjes laat zien die hij van mij heeft gekregen. Maar nu eerst: de laatste 8 cadeautjes uit mijn adventskalender!

lc-d

Als eerste natuurlijk weer het huisje, met dit keer het schattigste thema ooit: de tekeningetjes van Liz Climo! Ken je haar nog niet? Ga dan snel op haar Facebook-pagina kijken! Te schattig! In mijn artikel waarin ik mijn Sinterklaas-cadeautjes laat zien kun je trouwens ook een boek van haar zien, Rory the Dinosaur. Dat is één van haar figuren, ik vind hem het allerliefst van allemaal.

PC200064

Als eerste het cadeautje waarmee het raadsel van het laatste cadeautje uit het vorige artikel is opgelost! Het is een setje met spiralen waarmee je van die mooie tekeningen kan maken. Vroeger had volgens mij iedereen zo’n ding (ik had er zelfs eentje met batterijen erin, dan hoefde je alleen de potloden erin te zetten en dan aan te zetten en dan had je een tekening waar je niets voor hoefde te doen, haha) en ik vind het wel tof dat ik er nu weer eentje heb!

PC200065

Bij Ikea verkopen ze sinds een tijdje knuffels die gemaakt zijn aan de hand van tekeningen van kinderen. Ze zijn allemaal erg schattig, maar dit monstertje vond ik wel heel erg leuk. Die zat dan ook in mijn adventskalender! Voor bij mijn knuffels-van-Ikea-verzameling. Zal ik daar ook eens een artikel over maken? Haha!

PC200069 PC200070

Nee, er zat geen konijnenhok in mijn adventskalender. Zou best knap zijn. Maar wel een slinger met (kerst)lampjes die we zondag hebben opgehangen. Omdat we al een guirlande hebben met lampjes erin besloten we (nou ja, eigenlijk besloot Johan het en vind ik het wel leuk staan) om de lampjes aan het konijnenhok te hangen. Het zijn sterretjes. Leuk hè. Lampjes vind ik altijd zo gezellig staan!

PC200057

Nog meer stickers voor in mijn agenda (ik heb besloten om alle stickers in en op mijn nieuwe agenda te plakken – ik laat het resultaat vast nog wel een keertje zien), haha! Ditmaal een nijlpaard, een vogeltje en een krokodil.

image-2015-12-21

Ha, nog een tol met stiftje voor in mijn verzameling! Ik heb er inmiddels vier: een groene, een gele, een rode en een blauwe. Maar dat wisten jullie natuurlijk allang van de vorige twee artikelen die ik over mijn adventskalender heb gemaakt, haha!

image-2015-12-23 (1)

Nog twee chocolademunten. Ik wilde zeggen ‘voor mijn verzameling’ maar ik eet ze meestal gelijk op, haha. Deze zijn er inmiddels ook niet meer, haha.

image-2015-12-23 (2)

Het één-na-laatste cadeautje: de laatste twee stickers van het stickervel.
Ditmaal een leeuw en een giraffe.

image-2015-12-24 (1) image-2015-12-24

En dan nog het laatste cadeautje, waarbij ik een lastige keuze moet maken: of een dagje uit of een etentje in een restaurant naar keuze. MOEILIJK! Er schoten me gelijk wel 10 verschillende dingen te binnen die ik zou willen doen en plekken waar ik zou willen eten, haha. Hier ga ik dus nog even goed over nadenken. Ik vind het in ieder geval een heel leuk cadeautje 🙂

Dat waren dan alle cadeautjes uit mijn adventskalender! Ik vond het weer leuk!
Wil je de andere delen nog bekijken? Klik dan hier of hier. En wil je zien wat ik aan Johan heb gegeven? Dan kun je even hier klikken (doen hoor)!

Een gedachte over “Adventskalender-cadeautjes | deel 3.

Geef een reactie

