Kerstpakketje.

Om de kerstsfeer ook maar eens op mijn blog door te voeren, vandaag mijn kerstpakketje dat ik van het museum kreeg. Op mijn stageschool kreeg ik in plaats van een kerstpakket trouwens een kerstkaart met een mooi gedicht erin en een luxe kerstborrel met alle docenten (vrijdagmiddag was dat). Dat was erg gezellig én vooral ook erg lekker! Daar heb ik echter geen foto’s van, maar wél van het kerstpakket dat ik van het museum kreeg waar ik vrijwilligerswerk doe. Er zaten verschillende leuke en lekkere dingen in!

image-2015-12-20 (2)

Het zat in deze stevige tas. Die ga ik vast nog vaak gebruiken!

image-2015-12-20 (3)

Als eerste een tasje met aardappels uit de Hoeksche Waard: Hoeksche Rooie. Deze zijn altijd erg lekker, hier ben ik blij mee! (Misschien denk je ‘dat is toch geen leuk cadeau voor een jong iemand?’ De meeste mensen die bij het museum werken zijn echter (wat) oud(er) dus die vinden dat prima. En ik hou ook wel van aardappelen, haha!)

image-2015-12-20 (4)

Dan dit kleine blikje waar deze mooie vogeltjes in zaten. Ze zijn volgens mij van brons, of in ieder geval van een zwaar metaal, gemaakt. Ik vind ze erg mooi! Ik moet nog een mooi plekje voor ze vinden, momenteel staan ze op het dressoir bij mijn uiltjes (binnenkort een update van mijn verzameling!).

image-2015-12-20 (5)

Dan een lekker groot kerstbrood waar inmiddels al een deel van opgegeten is. Lekker!

image-2015-12-20 (6)

En uiteraard een fles wijn. Vorig jaar zat die er ook in en dus verwachtte ik er dit jaar eigenlijk ook weer één. Mijn verwachting kwam dus uit. Altijd goed, een fles goede rode wijn. Inmiddels is deze bijna op en hij is goed gekeurd! (Overigens was die van vorig jaar nóg lekkerder, haha.)

En dat was mijn kerstpakket! Johan heeft trouwens ook een kerstpakket gekregen op zijn werk, daarin zaten allerlei kleine verpakkingen met eten erin en er was een klein flesje wijn bij. Daarnaast zaten er VVV-bonnen in en ook nog een voucher waarmee je één ticket gratis krijgt op een dagje uit of een voorstelling (bijvoorbeeld een theatervoorstelling of een musical). Je kan uit allerlei dingen kiezen. Tof! Heb jij ook een kerstpakket gekregen?

2 gedachtes over “Kerstpakketje.

Geef een reactie

