Nieuw | Weekendtas, cd, laptopstandaard.

Het is weer tijd om jullie wat nieuwe spulletjes te laten zien! Je kan in de titel al lezen wat voor spulletjes: een weekendtas, een cd en een laptopstandaard. De laptopstandaard heb ik trouwens niet gekocht, maar gekregen.

De weekendtas had ik al een tijdje nodig eigenlijk, want de tas die ik daar nu voor gebruik heb ik ooit voor mijn verjaardag gekregen (een schoudertas van Converse) en die is na al die jaren nogal versleten. Johan had ook een nieuwe weekendtas nodig dus hebben we er gelijk twee gekocht. Ik heb een blauwe en hij een grijze – van dezelfde soort inderdaad, lekker burgerlijk hè. Vonden wij ook. Daarnaast wilde ik graag het nieuwe album van Maria Mena toevoegen aan mijn collectie (ik moet nu nog twee oudere albums kopen en dan heb ik ze allemaal) en die heb ik dus ook gekocht. Dan zijn er nog twee dingen die niet in de titel staan, maar die ik toch ga laten zien, haha. Ik kreeg bij de kerstviering op mijn stageschool (met de mentorklas – brugklas – van mijn stagebegeleider) een christmas cracker – die kreeg iedereen – met een (kerst)wens erin en een mini-cadeautje: een kleine pinguïn die je op een potlood kan zetten. Tot slot laat ik jullie ook even een foto zien van Johans nieuwe camera. Hij wil meer filmpjes gaan maken en wilde daarvoor graag een wat betere camera hebben, die heeft hij daarom dus gekocht.

image-2015-12-20

De laptopstandaard heb ik dus, zoals gezegd, gekregen. Ik ben er best wel blij mee, het typt een stuk rustiger als je laptop wat hoger staat. Vooral als je wat langer achter de computer zit.

PC200067 PC200068

De nieuwe cd van Maria Mena! Tot nu toe is het liedje I don’t wanna see you with her mijn favoriet, maar ik heb de cd stiekem nog niet zoveel geluisterd dus ik vind dat ik nog niet echt een favoriet kan benoemen. Ik vind alle liedjes wel mooi en de albumhoes trouwens ook.

PC200071

Mijn nieuwe weekendtas! Ik vind ‘m wel leuk. Mijn oude tas bewaar ik nog wel, die kan ik vast nog wel eens gebruiken denk ik. Deze ga ik echter gebruiken als weekendtas en misschien ook wel voor op (korte) vakantie(s). Het meeste ga ik ‘m denk ik gebruiken als ik naar mijn ouders ga.

image-2015-12-20 (7)

Dan nog de camera van Johan. Best wel een mooi dingetje toch? We hebben al wat lollige timelapse-filmpjes gemaakt, dat vind ik een toffe functie.

PC200062

En dan nog de pinguïn, nu nog zonder potlood. Maar daar ga ik snel verandering in brengen natuurlijk, veel te schattig om niet te doen. Ik stopte trouwens een doosje mintsnoepjes van Hema in mijn christmas cracker en als (kerst)wens wenste ik de persoon (je wist niet wie je cadeautje zou krijgen) een heel fijn en gezellig en succesvol nieuwjaar en dat hij of zij zichzelf moest zijn, want dan ben je de mooiste versie van jezelf. Dat wens ik jullie ook allemaal, trouwens! En natuurlijk fijne feestdagen en alles.

Dat was het voor nu! Ik kreeg ook nog een kerstpakketje van het museum, maar die laat ik morgen in een nieuw artikeltje zien 🙂

PS: Papa en mama, als jullie dit lezen: gefeliciteerd met jullie trouwdag! ❤

3 gedachtes over “Nieuw | Weekendtas, cd, laptopstandaard.

Geef een reactie

