Adventskalender-cadeautjes | deel 1.

Al eerder liet ik jullie de adventskalender zien die ik voor Johan had gemaakt. Hij heeft er ook weer eentje voor mij gemaakt en vandaag vertel ik over de eerste 8 cadeautjes die ik heb gekregen. Er komen dus drie van deze artikelen online, waarin ik iedere keer 8 cadeautjes laat zien. Johan heeft als kalender 3 verschillende huisjes gemaakt die ieder weer uit 8 onderdelen bestaan. In ieder artikel laat ik dus ook het huisje zien waarin de 8 cadeautjes van dat artikel zaten. (De cadeautjes staan in dit artikel trouwens niet helemaal in de volgorde waarin ik ze gekregen heb, want ze liggen verspreid door de kamer dus ik ben natuurlijk alweer vergeten op welke dag ik welk cadeautje heb gekregen. Oeps!)

image-2015-12-07 (13)

Het eerste huisje had als thema Woezel en Pip, want die vind ik schattig, haha. Heel tof gedaan. De foto is niet zo duidelijk, sorry, maar nu heb je in ieder geval een idee. Aan iedere kant van het huisje staan figuren uit de televisieserie van Woezel en Pip.

image-2015-12-07 (14)

In drie doosjes zaten twee chocolademunten. Ik heb maar van één van de drie dagen een foto gemaakt, maar gelukkig kunnen jullie je vast goed voorstellen hoe de andere chocolademunten eruit zagen, hahaha. Chocolade is altijd goed!

image-2015-12-07 (15) image-2015-12-07 (16)

Deze twee horen bij elkaar. In het ene doosje zaten het labeltje en het briefje links, om me alvast nieuwsgierig te maken naar het cadeautje van de dag erna. Het bleek een knuffeltje van Woezel te zijn. Jongens, mijn leven is compleet.

image-2015-12-07 (19)

Hier ga ik er vast nog meer van krijgen: stickers! Deze zijn van Hema. Ze zijn wat dikker dan gewone stickers en ik vind ze fantastisch. Ik heb nu dus al een olifantje en een nijlpaard.

image-2015-12-07 (18)

Ik kreeg ook een tol. Het stukje waar je aan moet draaien is een stiftje die je eruit kan halen en waar je dan mee kan tekenen. Je kan ‘m echter ook laten zitten en dan de dop eraf halen. Als je dan de tol laat draaien krijg je cirkels op het papier waarop je de tol ronddraait. Ik vind het tof.

image-2015-12-07 (17)

Het cadeautje van 7 december is een hondje in een rad, dat je dan op kan winden. Dan gaat ‘ie rondlopen. Hier zit het trouwens nog in plastic, ik heb de foto meteen gemaakt toen ik het cadeautje uit het doosje haalde.

Over 8 dagen zie je de volgende 8 cadeautjes! 🙂

 

 

3 gedachtes over “Adventskalender-cadeautjes | deel 1.

Geef een reactie

