Day Zero Project | update november.

Wow, het is al december! Ik vind dat de tijd vliegt en het lijkt wel of ieder jaar sneller gaat. Dit jaar ging echt bizar snel. Nu is het alweer tijd voor de maandelijkse update van het Day Zero Project. En het wordt nogal een gewoonte om te zeggen dat ik nauwelijks iets gedaan heb, maar helaas is dat deze maand wéér zo. Ik heb het zo druk gehad dat ik niet echt nagedacht heb over het project… Jammer. Iedere maand plan ik ook dingen in om te gaan doen, maar dat doe ik dan vervolgens ook niet. Blijkbaar werkt dat niet :’) Wat dan wel werkt weet ik niet zo goed. Ik ga echt proberen om deze maand wél iets te gaan doen aan mijn project, want ik heb nog zoveel leuke – haalbare! – doelen op de lijst staan!

Deze maand blijft het bij één dingetje dat ik heb gedaan: ik las het boek ‘het kleine paradijs’ van Victoria Hislop. Een aanrader! Het boek gaat over een meisje en een jongen die elkaar in de loop van het verhaal ontmoeten. Het speelt zich af in Thessaloniki (Griekenland) en begint in de huidige tijd en blikt dan terug op de Eerste Wereldoorlog en de tijd erna. Je moet echt even erin komen, maar als je eenmaal een eindje op weg bent is het een heel goed boek! Ik wist vrijwel niets over de situatie in Griekenland tijdens de Eerste en Tweede Wereldoorlog en nu wel. Het is historisch ook echt wel een goed verhaal en daarnaast leest het best lekker weg.
Dit brengt de tussenstand van het boeken lezen op 46 (van de 50). Gaat lekker! Ik ben momenteel bezig in deel één van de Millenniumtrilogie, maar omdat ik het erg druk heb en vaak alleen ’s avonds en soms in het weekend de tijd heb en neem om te lezen, gaat het nog wel even duren voordat ik die uit heb denk ik! Ik heb nu ook de films (samen met de boeken heb ik die van mijn broer geleend), die heb ik nog nooit gezien. De boeken heb ik al wel een keer gelezen.

Oké, dan de ideeën voor komende maand. Wie weet er een leuk thema voor een themaweek? Dan komen er ook gelijk een hele week lang weer blogjes online! Ik vind dat er nu veel te veel tijd tussen mijn artikelen zit, maar ik weet gewoon niet zo goed waar ik over wil schrijven (of ik heb geen tijd of zin). Dus: een themaweek! Dan mag ik namelijk weer een doel wegstrepen. Daarnaast wil ik een cadeautje voor mezelf kopen als ik mijn tweede tentamencijfer en het cijfer van mijn opdracht voor vakdidactiek binnen heb (die zijn er namelijk nog steeds niet…) en dat wordt dan een product van Lush. Dat staat namelijk ook op de lijst om te doen! En in de kerstvakantie heb ik vast wel tijd om nog één of twee leuke doelen uit te kiezen en uit te voeren. Op 1 januari lees je het resultaat, ik ben benieuwd of het gaat lukken, haha!

En dan nu zoals altijd nog even de tussenstand…

Behaalde doelen: 60 
Doelen waar aan gewerkt wordt: 
Nog niet behaalde doelen: 34

Hopelijk heb ik volgende maand (volgend jaar! Haha) meer te melden!

Een gedachte over “Day Zero Project | update november.

Geef een reactie

