Dingetjes die ik gekocht heb (en weer wat geklets).

Oké, ik ga niets meer zeggen over blogstiltes. Dus.

Vandaag laat ik je wat dingetjes zien die ik de afgelopen tijd heb gekocht. Het zijn er maar twee hoor, maar ik vond het wel leuk om te laten zien. Daarnaast kocht ik namelijk voornamelijk Sinterklaas-cadeautjes. Volgende week zondag vier ik Sinterklaas met mijn schoonfamilie en donderdag vier ik Sinterklaas op mijn stageschool, met de mentorklas (brugklas) van mijn stagebegeleider. Daarvoor hoefde ik alleen cadeautjes te kopen – na het trekken van een lootje – en ik moet nog een gedicht schrijven van minimaal 10 regels. Gelukkig heb ik al een beetje een ideetje waar het over moet gaan. De Sinterklaas-cadeautjes die ik volgende week krijg komen nog wel op de blog denk ik. En ik ben weer een adventskalender aan het knutselen voor Johan, daar komt binnenkort ook wel een artikeltje over online – als ‘ie klaar is. Hij maakt er ook weer eentje voor mij dus dat is leuk.

Verder heb ik nog steeds geen cijfer van mijn ene tentamen van de Hogeschool en ook mijn opdracht van vakdidactiek is nog niet nagekeken (dat laatste snap ik, want dat is veel meer werk dan een meerkeuze-tentamen (!) nakijken). Spannend! De vakken van het tweede blok vind ik tot nu toe erg leuk. Ik heb pas één college gehad dus ik kan er nog niet erg goed over oordelen. Ik zal er binnenkort weer eens over schrijven. Van de week kreeg ik ook stagebezoek vanuit de Hogeschool en die les verliep lekker chaotisch – we zaten in een ander lokaal, met een andere indeling, ik had die klas pas één keer eerder lesgegeven dus ik kende nog lang niet alle namen én de beamer deed het eerst niet – haha. Wel veel goede feedback en leerpunten gekregen, dus daar ga ik in de komende tijd aan werken. Omdat ik tegenwoordig wat meer op wil (en moet) passen wie er meeleest hier (leerlingen zoeken nog wel eens op Google en komen dan op mijn blog terecht – hoi als je dit leest! Welkom hoor!) zal ik er verder inhoudelijk niet op ingaan 🙂

Heb ik verder nog iets gedaan, vraag ik me af… Toch voornamelijk op school gezeten en stage gelopen, haha. En nu is het weekend (ik schrijf dit op zaterdag), we hebben straks een verlovingsfeestje van Johans neef, en daarna gaan we met mijn schoonfamilie pannenkoeken eten – als cadeautje nog voor mijn schoonvaders verjaardag (12 november was hij jarig, maar we konden het nu mooi combineren). Dan is het volgende week dus Sinterklaas dus ook weer gezellig, en woensdag komen mijn ouders langs. Ook altijd leuk 🙂

En ja, ik ging jullie laten zien wat ik had gekocht wat geen cadeautjes waren, zodat er ook nog wat foto’s bij deze blogpost zijn en ik niet alleen maar aan het kletsen ben, ha. Komt ‘ie.

IMG_1567 IMG_1568

IMG_1569

Al tijden zit ik iedere keer dat ik bij Ikea ben – en dat komt nog wel eens voor, dat ik bij Ikea ben – te zeuren dat ik het egeltje wil. Die gaat waarschijnlijk binnenkort uit de collectie en dus besloot ik ‘m van de week eindelijk mee te nemen. Mijn knuffeltjes hebben allemaal een naam (ik ben verder heel normaal, hoor) maar ik weet nog geen leuke naam voor het egeltje. Weten jullie een leuke naam? Haha. Hij piept trouwens als je op de aardbei drukt. Ha.

IMG_1574 IMG_1575 IMG_1576 IMG_1577

Vandaag was ik met Johan bij WAAR in Oud-Beijerland – zó blij dat we een WAAR hebben, zo’n leuke winkel! Daar moet je echt eens heen gaan – om lekker rond te snuffelen. Want: leuk. En toen waren daar drie nieuwe Tony’s smaken. Wist ik al maar ik had ze nog niet gekocht haha. Ik wilde de ene (lemon cheesecake) en Johan een andere proberen. Gelukkig was er een mooie voordeeloplossing: een doosje met de drie nieuwe limited editions smaken. FIJN. Dus die namen we mee, haha. (toevoeging: ik heb de lemon cheesecake zojuist geproefd – wel lekker, maar smaakt toch voornamelijk naar chocola en niet zo naar lemon cheesecake, haha)

En dan heb ik nog wat leuks, maar omdat nog niemand – behalve Johan en ik – het gezien heeft en ik het eerst aan wat mensen in het echt wil laten zien, komt dat binnenkort op de blog. Spannend hè? Haha. Hoe gaat het met jou?

6 gedachtes over “Dingetjes die ik gekocht heb (en weer wat geklets).

    1. Ja, sowieso! 😀 Ik heb ze nog nergens anders gezien, maar in ieder geval dus te koop bij Waar en ik denk ook wel bij de Wereldwinkel o.i.d.
      Zou ze zeker kopen haha!

Geef een reactie

