Plannetjes voor november

In oktober deed ik – vooral in de herfstvakantie – heel veel leuke dingen. Ik hoop dat november net zo’n leuke maand gaat worden! Heel veel plannen heb ik nog niet gemaakt, maar ik weet al wel een aantal dingetjes die ik ga doen of graag wil gaan doen. Het leek me wel leuk om die met jullie te delen vandaag!

image-2015-10-25 (19)

Sowieso ben ik deze maand natuurlijk weer druk met mijn studie en mijn stage. Ik heb volgende week twee tentamens en ik moet een opdracht inleveren aan het eind van de week. Als het goed gaat sluit ik daarmee het eerste blok op de Hogeschool af. In de derde week van november start het nieuwe blok. Dan volg ik weer vakdidactiek en studieloopbaancoaching (maar dan hoef ik maar een paar keer te komen, niet iedere week) en daarnaast onderwijspsychologie en drama. Ik ben benieuwd! Daarnaast loop ik weer gewoon drie dagen in de week stage en er komen nog twee klassen bij die ik les ga geven (de laatste waarschijnlijk als december begint), want momenteel zijn het er twee en er moeten er nog twee bij.

Dat wat betreft de studie! Daarnaast is het museum waar ik werk gisteren voor het laatst open geweest, nu zijn we gesloten tot april. Nu begint eigenlijk pas mijn werk: het samenstellen van de nieuwe expositie en het opruimen van de oude expositie. Ik ben deze maand dus waarschijnlijk ook veel in het Poortvlietmuseum te vinden! Ik heb er wel weer zin in om de nieuwe expositie in elkaar te zetten, ik hou wel van verandering.

Naast deze verplichte dingen – ook al vind ik ze wel leuk hoor! – hoop ik ook veel leuke dingen te gaan doen. Binnenkort komen mijn ouders terug van vakantie dus dan gaan we daar natuurlijk weer op bezoek; ik wil dan ook graag een boswandeling maken, want hier in de buurt is niet zoveel bos maar ik vind het altijd juist zo mooi in de herfst. Bij mijn ouders is vlakbij wel veel bos (en een zandverstuiving!) dus dat is fijn te combineren.

Verder hebben Johan en ik van de week een park ontdekt in Beesd (vlakbij Nieuwegein) waar ze naast een hoop andere dieren, ook 19 soorten uilen hebben! Als je mij al wat langer volgt weet je dat ik dol ben op uilen en dus wil ik graag een bezoekje aan dit park gaan brengen deze maand! Dan komt daar natuurlijk ook een artikel over online.

Wat mijn blog betreft hoop ik deze maand weer veel leuke artikelen te schrijven. Als je al best een lange tijd iedere dag iets gepubliceerd hebt en ook bijna iedere dag aan het schrijven bent, dan is het best lastig om mijn home-pagina te zien zonder dat er een nieuw artikel is verschenen. Daarom ben ik al druk aan het nadenken waar ik de komende tijd over wil gaan schrijven. Ideeën zijn welkom! 🙂 Sowieso komt er morgen een artikel online over een wandeling die Johan en ik gisteren hebben gemaakt, uiteraard met foto’s. Ook hoop ik dat ik deze maand wat meer ga doen aan het Day Zero Project, dan kan ik daar ook wat artikelen over schrijven!

En omdat ik steeds vaker steden bedenk waar ik nog een keer naartoe wil – in Nederland – heb ik besloten om een lijstje te maken met steden waar ik sowieso een keer naartoe wil in de komende tijd. Anders doe ik het nooit en komen er alleen maar steden bij, haha! Hier schrijf ik misschien ook wel een artikel over. En ik denk dat er ook een lijstje bij komt met musea en parken erop waar ik nog graag naartoe wil. Met het Rijksmuseum bovenaan, haha!

Heb jij nog leuke plannen voor deze maand?

2 gedachtes over “Plannetjes voor november

  1. Deze maand ga ik naar de Hunger Games (heb een bioscoopbon gekregen van mijn werk!), hebben we een mini-concert met Medusa en wil ik ook nog kijken of we een try-out concert kunnen plannen, en we hebben ook nog een repetitiedag met gezamenlijke lunch 🙂 Verder ook nog een tekendagje gepland met twee vrienden en ik wil ook veel gaan lezen en naaien deze maand.

Geef een reactie

