Day Zero Project | Update oktober.

De maand oktober is alweer voorbij! Op gisteren na is er weer iedere dag een artikel online gekomen, maar gisteren was mijn inspiratie op. Ideeën om over te schrijven zijn dus welkom! Dat er een nieuwe maand is aangebroken betekent ook dat het tijd is voor de maandelijkse update van het Day Zero Project! Vorige maand had ik vrijwel niets gedaan en toen had ik dus een aantal doelen bedacht die ik in oktober wel kon volbrengen. Drie keer raden wie die doelen niet behaald heeft…? Juist, ik. Haha. Maar er is altijd wel iets om over te vertellen!

Behaalde doelen 
Ik vind dat ik doel 8 mag afstrepen, want ik heb dit doel een beetje aangepast. Omdat het project loopt tot oktober 2016, is de kans aanwezig dat ik dit doel – ‘een leuke baan vinden’ – niet ga behalen, omdat ik op dit moment studeer en dan pas net een maand of twee ben afgestudeerd. Ik heb van dit doel het volgende gemaakt: ‘Een leuke baan vinden of weer gaan studeren.’ Op die manier heb ik het doel volbracht, want ik ben weer gaan studeren en tot nu toe heb ik er wel vertrouwen in dat dit me ook wel een baan op gaat leveren (uiteindelijk). Ik denk dat ik doel 37 (‘uit eten van (een deel van) mijn eerst verdiende salaris’) ook aan ga passen naar iets als ‘een keer uit eten van een deel van mijn studiefinanciering ofzo, haha.

Doelen waar ik aan gewerkt heb 
In oktober las ik bijna een heel boek uit, maar dat telt dus niet want hij moet helemaal uit zijn, haha. Ik had bedacht dat ik minimaal één boek wilde lezen. Dit is doordat ik het best druk heb gehad dus niet gelukt, maar wel bijna. Bij de volgende update lees je dus sowieso iets over dat boek!

Verder werkte ik eindelijk weer eens aan doel 11: zes keer een themaweek houden op mijn blog. Nog één themaweek te gaan en ook dit doel kan worden afgestreept! Iemand nog een leuk idee voor een themaweek voor ergens deze maand?

Wat ik verder afgelopen maand zou doen… 
– Een product kopen van Lush: heb ik nog niet gedaan, maar ik heb wél inspiratie op gedaan dus dit zou moeten lukken in november!
– Iedere week een woordzoeker maken en die publiceren op mijn blog: ook nog niet gedaan, maar dat komt doordat ik het steeds uitstel. Als ik er eenmaal mee bezig ben vind ik het vast weer heel leuk om te doen.
– Minimaal één boek lezen: dat is bijna gelukt, zoals je hierboven al hebt kunnen lezen.
Het enige doel dat gelukt is van de doelen die ik mezelf had gesteld voor oktober is een themaweek doen op mijn blog. Ha. Toch nog iets dat gelukt is!

De tussenstand 
Dan zoals altijd weer de tussenstand. Hier is natuurlijk weinig aan veranderd, maar gelukkig wel iets!

Behaalde doelen: 60
Doelen waar aan gewerkt wordt: 7
Niet behaalde doelen: 35

Toch wel lekker bezig dus, want meer dan de helft van de doelen heb ik al af kunnen strepen en ik heb nog een jaar de tijd! Yes! 🙂

 

Geef een reactie

