Muziek op dinsdag.

Vorige maand deelde ik met jullie een aantal nummers die ik veel geluisterd heb. Ik vind het altijd fijn om muziek te delen met jullie, want net als schrijven hoort muziek echt wel bij mij; ik kan me geen dag herinneren eigenlijk dat ik geen muziek heb geluisterd. Standaard staat Spotify open op mijn laptop en mijn afspeellijst (met echt van alles) staat ook bijna iedere dag wel aan. En anders luister ik cd’s of radio. Muziek hoort bij mij. Schrijven ook. En laat ik nu een blog hebben waarop ik beide dingen kan combineren. Yes! Vandaag dus weer een aantal nummers die ik de laatste tijd veel geluisterd heb (en die ik de vorige keer nog niet gedeeld heb natuurlijk, want anders had ik weer Let it all go neergezet denk ik, blijft zo mooi).

Dit is echt zo’n nummer waarbij ik denk ‘beter dan het origineel.’ Ik heb inmiddels ook zijn hele album geluisterd (staat op Spotify) en ik vind het fijn.

Fijn liedje, het nieuwe nummer van Teske. Ik hoor ook echt dat ze meer zangervaring heeft inmiddels, dit liedje vind ik qua zang veel beter dan Rewritten. De video van dit liedje, Finding Neverland, vind ik trouwens ook erg mooi.

Een tijdje geleden luisterde ik ook veel naar Gabrielle Aplin, maar ik heb haar echt een beetje herontdekt. Zo fijn. Ik vind haar stem echt heel erg mooi.

Als ik ervoor in de stemming ben, hou ik wel van Tove Lo.
Dit liedje, Paradise, vind ik ook wel fijn.

En omdat het oktober is, staat het gelijknamige album van Bløf hier wel weer eens aan. Liefdesbrief blijft één van mijn favorieten.

Tot slot, omdat ik donderdag naar een concert van hem ga, iets van Herman van Veen.
Hier covert hij een nummer van Stromae op 3FM. Ik vind het tof.

Welk(e) nummer(s) luisterde jij de afgelopen tijd heel veel en waarom?

 

Geef een reactie

