Dingen die ik op dit moment (donderdagavond) denk.

Het is donderdagavond en mijn hoofd zit vol want het was een stressvolle en lange dag. Om je een beetje een kijkje in mijn hoofd te geven op zulke momenten, hier een op-het-laatste-moment-geschreven-lijstje met dingen die ik momenteel (donderdagavond, rond 21:30 uur) denk. Een zin eindigend op een vraagteken of op een punt is wat ik tegen mezelf zeg in mijn hoofd; een zin tussen sterretjes (zulke dus: *) is iets wat ik aan het doen ben dan wel ga doen en een zin tussen aanhalingstekens (zulke dus: ‘ ‘) is iets wat ik (meestal) hardop zeg.

Wat moet ik ook alweer allemaal doen?

Voor morgen dus.

Voordat ik naar school ga, om half 9, dus.

Oké, tas inpakken.

*gaat tas inpakken*

*halve minuut later*

OH JA IK MOET NOG DIE AFSPRAAK OPSCHRIJVEN

*pakt agenda en ziet allemaal blaadjes eruit vallen*

‘Hier moet ik echt een oplossing voor bedenken! Helemaal niet handig!’

Wat ging ik ook alweer doen?

Oh ja, ik ging een afspraak opschrijven.

Welke afspraak? Die staat… oh ja, in mijn mailbox!

*opent mailbox*

*ziet nieuwe email*

‘Die moet ik echt even beantwoorden!’

*beantwoord email*

Wat ging ik ook alweer doen?

OH ja, die afspraak opzoeken

*zoek zoek zoek*

HA GEVONDEN!

*opschrijven in agenda*

Wat was ik ook alweer in eerste instantie aan het doen?

Et cetera, et cetera, et cetera… En enzovoorts en dat soort dingen. Zo ging dat dus in mijn hoofd op deze donderdagavond :’) Dus nu ga ik een suf dierenfilmpje kijken ofzo om mijn hoofd leeg te maken, anders ontploft het denk ik. En HA nu staat er tóch een blogje online terwijl ik eerst dacht van ‘oké dan niet’ maar eigenlijk vond ik dat er wel iets online moest en dit is toch wel leuk. Ofzo. Toch?

Geef een reactie

