Themaweek | ‘Overig’ + afsluiting.

Vandaag is alweer de laatste dag van de themaweek op mijn blog! Het ging deze week over de Hoeksche Waard en deze artikelen zijn al online gekomen (klik op de naam om het artikel nog eens te bekijken): over Mijnsheerenland, Tiengemeten, Schuring & Strijensas en nogmaals over Mijnsheerenland. Op deze laatste dag heb ik nog een aantal losse foto’s van jullie, van allerlei plaatsen op de Hoeksche Waard. Daarom heeft dit artikel de titel ‘overig’ en tevens ‘afsluiting’, omdat het de laatste dag is. Bij de foto’s waarvan ik nog weet waar ze gemaakt zijn, heb ik de locatie erbij gezet.

fajdskfjadklf

image-2015-10-05

image-2015-10-02 (18)
Kinderboerderij in Oud-Beijerland

image-2015-10-05 (5)
Westmaas

image-2015-10-05 (6)
Heinenoord

image-2015-10-05 (4)
Westmaas

image-2015-10-05 (7)

image-2015-10-05 (8)
Natuurgebied ‘De Staart’, bij Oud-Beijerland

kadjf

image-2015-10-05 (9)
Kinderboerderij in Oud-Beijerland

Ik hoop dat jullie deze themaweek leuk vonden! Ik hoop dat ik snel nog een leuk onderwerp bedenk voor een themaweek, zodat er volgende maand weer eentje is op mijn blog!

Geef een reactie

