Day Zero Project | update september.

Zoals gewoonlijk op de eerste dag van de maand is hier weer mijn maandelijkse Day Zero Project-update! Deze maand is ‘ie wel héél kort, want ik heb vrijwel niets uitgevoerd omdat ik het druk had met andere dingen. Ik heb er wel over nagedacht, maar uiteindelijk niet echt iets mee gedaan. Daarom vind je in dit artikel het kleine stukje wat ik wél heb gedaan, de tussenstand en als toevoeging mijn plannen voor komende maand. Ik ga mijn plannen ook in mijn blogboekje schrijven, dan kan ik er misschien ook wat artikelen over schrijven als ik iets heb gedaan. Ik ga nu dus daadwerkelijk iets met mij plannen doen haha, hou me eraan! Dan is de update van oktober een stuk voller en dat is wel zo leuk!

Doel 88: 50 boeken lezen 
De tussenstand met boeken lezen staat inmiddels op 45! Ik las deze maand slechts één boek: de Caravaggio kunstgreep van Noah Charney. Best een goed boek, het verhaal en het raadsel in het boek zaten ongelooflijk goed in elkaar, maar het boek was niet altijd even vlot geschreven. Dat vond ik wel een nadeel, het duurde lang voordat ik er doorheen was. Aangezien ik alleen leesboeken meetel, heb ik één boek gelezen deze maand. Voor mijn studie las ik namelijk ook het boek De vijf rollen van de leraar. 

En dat was het! Dat was alles wat ik deze maand aan het project deed, hahaha. De tussenstand is dus hetzelfde als de vorige keer.

Behaalde doelen: 59
Doelen waar aan gewerkt wordt: 7
Niet behaalde doelen: 35

Doelen voor de komende maand
In oktober ga ik werken aan een aantal doelen van het project. Ik wil minimaal één boek lezen en als het lukt worden dat er twee. Ik heb een weekje vakantie in oktober (herfstvakantie!) dus dan heb ik wel tijd om te lezen. Daarnaast wil ik iedere week een woordzoeker maken en (een foto ervan) op mijn blog publiceren, zodat jullie wat te doen hebben (haha) en ik aan het einde van de maand iets af te strepen heb 😉 En ik wil een product kopen van Lush. Ik weet nog niet wat, maar ik vind vast wel iets leuks in de webshop – of ik breng een bezoekje aan de fysieke winkel in Rotterdam.

Tot slot ga ik nadenken over een nieuwe themaweek op mijn blog, anders blijf ik nog eens voor eeuwig aan dat doel werken (6 keer een themaweek houden). Hebben jullie nog leuke ideeën? Dat lijken me wel genoeg doelen voor oktober, ik heb naast het project natuurlijk genoeg te doen, dus het moet wel leuk blijven haha!

 

8 gedachtes over “Day Zero Project | update september.

  1. Één ding is altijd meer dan niets!
    Wat leuk, dat ik er dan via dzp achter kom dat jij ook als docent studeert! Nou ja, dat neem ik aan na de vijf rollen van de leraar.
    Ben enorm benieuwd of je je gestelde doelen aankomende maand gaat halen.
    Misschien moet ik ook eens een maandelijkse update doen, want langzaam gebeurt er echt wel wat 🙂
    Groetjes Kimberly

    1. Dat is waar! Leuk dat je mijn blog bent gaan volgen trouwens, welkom! 🙂 En natuurlijk leuk dat je reageert!
      Klopt! Ik doe een verkorte lerarenopleiding van een jaar – als je even zoekt op mijn blog kun je wel meer over mijn opleiding en stage vinden – en ben dan tweedegraads bevoegd. Ik zag dat jij voor Duits docent studeert? Tof!

  2. Voor een Lush-product zou ik echt naar de winkel gaan, dan kun je eraan ruiken of je het wat vindt (want de beschrijving kan nog zo lekker klinken, misschien vind jij het wel stinken!).

    Ik heb in september juist superveel gelezen in vergelijking tot de andere maanden. In oktober ga ik ook veel proberen te lezen.

  3. Pfoe, lastig, een themaweek bedenken. Ehm. “De mooie Hoeksche Waard”. Zoek al je foto’s die je de afgelopen jaren hier hebt gemaakt, google er wat foto’s bij. Zoek filmpjes van drones, GoPro’s, timelampes e.d. en beschrijf de mooiste gebieden.

    (Zomaar even het eerste wat me nu te binnenschiet, ik ga er verder over denken.)

Geef een reactie

