Kleurplaten.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik kleurplaten die ik heb ingekleurd heb laten zien. Ik ben de laatste tijd niet zo fanatiek meer aan het kleuren, maar zo nu en dan doe ik het nog wel eens, want ik vind het nog wel erg leuk. Ik heb acht kleurplaten nog niet laten zien, dus ik laat er vandaag vier zien en dan binnenkort nog vier. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien!

image-2015-09-14 (1)

image-2015-09-14 (2)

image-2015-09-14 (3)

image-2015-09-14

Het ligt zoals je ziet een beetje aan de kleurplaat of ik de achtergrond ook inkleur. Bij sommige kleurplaten wordt het niet echt mooi of voegt het niet echt iets toe als ik de achtergrond kleur. Dan gaat soms zelfs de plaat een beetje verloren vind ik. Bij de laatste kleurplaat vond ik het echter juist wel tof om de achtergrond in drie verschillende tinten geel te kleuren. Ik denk dat ik die kleurplaat het mooiste vind van deze vier!

Een gedachte over “Kleurplaten.

Geef een reactie

