De hele maand september bloggen!

De afgelopen weken heb ik iedere dag een artikel online gezet en daar ben ik stiekem best wel trots op. Zo nu en dan heb ik zo’n periode dat ik gewoon veel inspiratie heb en dan komt er vrijwel iedere dag wel iets online. Nu zit ik in zo’n periode en ik vind eigenlijk dat deze periode wel heel lang mag blijven duren! Het is zo leuk om iedere dag een nieuw artikel online te zetten en de reacties erop binnen te krijgen en te zien dat mensen het lezen en het leuk vinden.

Ik merk het trouwens ook aan de statistieken van mijn blog – er komen meer bezoekers en er zijn meer weergaven op mijn site sinds ik weer iedere dag schrijf. Ik heb door mijn studie en stage momenteel niet iedere dag tijd om te schrijven en dus werk ik nu wel regelmatig vooruit op een dag dat ik meer tijd heb (de komende tijd zal dat voornamelijk in het weekend zijn, als ik vrij ben). Mijn nieuwe blogboekje – daarover binnenkort een artikel! – helpt daar wel bij, want daar staat mijn planning voor september (en het eind van augustus) in. Zonder planning vind ik het namelijk wel erg lastig om iedere dag een artikel te publiceren en meestal komt er dan uiteindelijk ook niets meer van terecht.

Eén keer eerder blogde ik de hele maand, dat was ergens aan het begin van dit jaar als ik het goed heb. Toen is het gelukt, maar ging het wel moeizaam omdat ik totaal geen idee had van tevoren waar ik allemaal over ging schrijven. Het leek me gewoon wel tof om een maand lang iedere dag een artikel te kunnen publiceren. Nu ben ik dus wat beter voorbereid, haha. Gisteren is het eerste artikel van de maand, de maandelijkse update van het Day Zero Project, al online gekomen en vandaag dus dit artikel. Wat je nog meer kan verwachten de komende maand? Van alles eigenlijk: er komen vast nog wel verhalen over mijn studie en stage voorbij, ik laat zien wat ik zoal uitspook in mijn vrije tijd, ik schrijf over dingen waar ik nooit over zou schrijven en nog veel meer!

En als je nog ideeën hebt voor een leuk artikel, dan mag je dat natuurlijk altijd laten weten. Graag zelfs!

7 gedachtes over “De hele maand september bloggen!

  1. Misschien is een planning ook wel iets voor mij, want volgens mij vergeet ik gewoon de helft van de tijd de onderwerpen die ik had bedacht om over te bloggen 😛 Ben benieuwd naar de jouwe!

Geef een reactie

