Nieuw | Kruiden van Hema.

Volgens mij heeft vrijwel iedereen ze al, maar ik loop wel eens een beetje achter en dus kocht ik ze afgelopen zaterdag pas: kruiden bij de Hema, die je dan zelf kan kweken in huis. Ik koos voor koriander, peterselie en basilicum en ze staan nu te shinen op ons dressoir – totdat ze gaan kiemen en dan mogen ze wat meer zon. Hopelijk vergeet ik ze geen water te geven, want daar ben ik soms nogal goed in. Het leek me wel leuk om het pakketje en de potjes aan jullie te laten zien!

image-2015-08-23

Het klaarmaken van de potjes is heel makkelijk: uit de verpakking halen, per potje één grondpakketje (zo ziet het eruit, haha) grond en dan 200 ml water eroverheen. Even wachten, zaadjes erin, grond vochtig maken en klaar! Hoe simpel kan het zijn…!

image-2015-08-23 (1)

Koriander, peterselie en basilicum dus!

image-2015-08-23 (2)

En nu maar groeien, zodat ik hopelijk over een poosje aan jullie mijn zelf gekweekte kruiden kan laten zien! 🙂

2 gedachtes over “Nieuw | Kruiden van Hema.

Geef een reactie

