Dingen die ik doe, zie, vind… en meer!

Op de leuke blog van Nina – KIJKEN! Nina is zo leuk! Ze maakt ook zelf kaarten trouwens, ook al zo fijn (volgens mij is alles aan haar en haar blog fijn)! – zag ik een heel leuk lijstje voorbij komen. Ze zei dat ze dit lijstje al op meerdere blogs was tegen gekomen maar voor mij gaan de inspiratie-credits geheel naar Nina 🙂 Ik vond het wel tof om dit lijstje ook een keertje in te vullen, dus bij deze! (Note: ik schrijf dit op vrijdag aan het eind van de middag.)

Ik…

Drink: glaasjes fris en water
Lees: de roman Het voorbijgaan van Nicci Gerrard
Kijk: vrijwel iedere doordeweekse dag De Slimste Mens 
Eet: zo een appel
Luister: mijn afspeellijst van Spotify (waar ik steeds nieuwe liedjes aan toevoeg)
Zie: een hele stapel studieboeken naast me liggen, omdat ik er net een artikel over geschreven heb (dat is gisteren online gekomen)
Voel: me eigenlijk wel prima, want het is weekend en Johan is ook vrij, gezellig!
Ga: in oktober naar Herman van Veen en dat vind ik zo tof
Kook: spinazie met penne
Maak: niets, maar ik zou mijn fotoalbum van de vakantie eindelijk af moeten maken
Denk: aan een email die ik al een aantal dagen moet versturen, maar wat ik nog steeds niet heb gedaan
Geniet: nog na van deze leuke week en van de vooruitzichten voor komende week
Plan: de komende twee weken met leuke mensen en stage/studie
Kan: tongrollen (wist je dat dit genetisch bepaald is? Random feitje, graag gedaan)
Koop: schoolspulletjes en studieboeken
Probeer: nieuwe uitdagingen aan te gaan zonder (te) onzeker te zijn van mezelf
Heb: geluk met de liefste meneer van de wereld in mijn leven ❤
Doe: mijn best om ook nog naar andere muziek dan het nieuwe album van Gungor te luisteren (dankjewel Nina voor het wijzen daarop, het is zo mooi!)
Vind: het fijn dat ik zoveel fijne en waardevolle vriendschappen heb

Wat … jij? (vul één van de woorden uit het lijstje in)

4 gedachtes over “Dingen die ik doe, zie, vind… en meer!

  1. Ik maak… een lichtpaarse jurk. Wil ‘m voor volgend weekend afhebben (en moet nog gewassen worden natuurlijk), dus ben vandaag druk bezig geweest, zodadelijk gaan we eten (dus vandaar even blogs lezen want ben nu bij mijn vriend thuis en iemand anders is aan het koken). Hopelijk vanavond nog wat naaien, anders morgen weer na ’t werk!

Geef een reactie

