Day Zero Project | Update juli.

Het is alweer tijd voor de maandelijkse Day Zero Project update! Zoals iedere maand denk ik dat ik vrijwel niets gedaan heb, maar iedere keer sta ik er weer versteld van wat ik stiekem toch gedaan heb. Volgens mij is dat deze maand echt niet zo, maar we zien het vanzelf – ik schrijf dit artikel altijd terwijl ik door de lijst met doelen heen blader. Ik blader en schrijf dan weer een stukje en dan blader ik weer en dan schrijf ik weer een stukje, etcetera. Vandaar dat ik ook nog niet precies weet wat er gaat gebeuren, haha!

Volbrachte doelen in juli 
Niets. Ik zei het toch? Haha. Ik kwam wel een doel tegen waarvan ik meteen zin kreeg om het uit te voeren: chocolade- of kaasfondue doen. Niet dat ik zo’n set heb of de benodigde spulletjes in huis heb, maar dat moet dan wel goed komen. Leuk doel voor augustus. Maar dat terzijde, want het ging om de volbrachte doelen en dat zijn er dus 0 deze maand.

Doelen waar aan gewerkt werd in juli 
Dit kan ook heel kort: dat was er 1. Een voorspelbaar doel, namelijk nummer 88: 50 boeken lezen. De tussenstand staat op 40 en momenteel lees ik stiekem 3 boeken tegelijk dus ik kan er binnenkort hopelijk nog wat bij op tellen. Ik lees normaal nooit meerdere boeken tegelijk, maar het zit zo: ik kocht pas Paper Towns en ging gisteren naar de film (binnenkort schrijf ik wel een review denk ik – ik vind het in ieder geval een aanrader) en wilde daarvoor eigenlijk het boek uitlezen. In twee dagen dus. Dat lukte niet, maar ik ben al wel een heel eind. Ik was daarvoor eigenlijk bezig – al op de helft ongeveer! – in Wij zijn ons brein van Dick Swaab. Best lastig hier en daar, maar geweldig boek. En ik ben nog bezig in een klein boekje over homoseksualiteit bekeken vanuit de Bijbel. Ik ben het tot nu toe bijna alleen nog maar oneens met het boekje, maar dat wil niet zeggen dat het niet interessant is.

En dan nu de boeken die ik in juli wél uitlas. Dat was er maar liefst 3: het boek over Band of Brothers (het boek gaat over iemand die na zoveel jaar teruggaat met een veteraan van de Band of Brothers om alle plaatsen te bezoeken waar ze gestreden hebben. Heel interessant als je de serie gekeken hebt), De man die kon rekenen (een boek met korte verhalen over een islamitische man die allerlei ingewikkelde wiskundige dingen oplost, erg grappig geschreven en heel leuk. Trouwens ook heel leerzaam.) en Coby, mijn zusje (een boek over een man die zijn zusje verliest als hij 9 jaar is en hoe zijn leven dan verder verloopt, hij vervreemd van zijn familie. Dit vond ik een waardeloos boek maar ik hoopte steeds dat het beter zou worden dus las ik tegen beter weten in door).

Tussenstand 
Dan na deze geweldige update die eigenlijk vrijwel alleen maar over boeken ging (oké en over fonduen, haha) nog even de tussenstand. Die is dus hetzelfde als de vorige keer, haha.

Volbrachte doelen: 67 
Doelen waar aan gewerkt wordt: 
Nog niet volbrachte doelen: 26

Het gaat nog steeds lekker, maar de komende maand mag ik wel wat meer doen, haha. Al is het maar om een update te kunnen schrijven die niet alleen maar over boeken gaat 😉

Een gedachte over “Day Zero Project | Update juli.

  1. Ach, juli was voor mij ook niet de meest productieve maand 😛 Vooral veel andere dingen gedaan (herfst/winterjurk genaaid, veel blogposts over andere dingen, ook een boek gelezen en een review geschreven, en servies geschilderd (dat komt ook nog op mijn blog).

Geef een reactie

