Muziek :)

Ja, ik weet het. Ik had gezegd dat er deze week niets meer online zou komen omdat ik op de camping ben! Toch komt er vandaag nog een artikel online, want ik had zin om weer eens wat liedjes te laten horen (en zien!) die ik afgelopen tijd veel heb geluisterd. Want muziek is fijn!

Ik vind Jess Glynne zo’n fijne zangeres! Rather be draai ik nog steeds heel vaak maar ook haar nieuwe(re?) nummer Hold my hand, zonder Clean Bandit trouwens, vind ik heel erg fijn.

Oh, oh, oh, wat vind ik alles van Maaike Ouboter toch mooi! Ik kan de originele clip zo gauw even niet vinden (ik typ dit artikel op vrijdagochtend op het laatste moment voordat ik wegga, haha), maar zoek die ook zeker even op via Youtube, want de clip versterkt het nummer heel erg!

Zo nu en dan hoor ik muziek van Causes op de radio. Ik vind Teach me how to dance af en toe mooi, daar moet ik voor in de stemming zijn, maar oh, wat vind ik Walk on Water een prachtig nummer!

Waarschijnlijk ben ik de enige die dit nieuwe nummer van Echosmith nog niet kende, maar wat is het fijn!

Stiekem ben ik wel benieuwd waar de artiestennaam Elbow vandaan komt. Tot van de week had ik nog nooit van hem gehoord, tot ik op 3FM het liedje Friend of ours hoorde en wat is dat een mooi nummer! Hij heeft een prachtige stem vind ik.

En tot slot, Ghosttown van Adam Lambert. Niet echt muziek die ik normaal gesproken veel draai, maar ergens vind ik dit toch wel een lekker nummer als ik er voor in de stemming ben. Prettig.

Welke liedjes draai jij momenteel heel veel?

3 gedachtes over “Muziek :)

Geef een reactie

