Wat ik leuk vind om te doen met deze warmte.

Omdat iedereen het toch alleen maar over het weer heeft vond ik het wel nodig om er ook nog even iets over te zeggen. Bij deze: ik vind het te warm, maar beter dan die 15 graden en regen van pas want dat was helemaal niet leuk. Dus. Vandaag een lijstje met een aantal dingen die ik nog wél leuk vind om te doen met deze temperaturen. Dat is niet zoveel meer namelijk – best wel logisch, denk ik zo.

IMG_0284

  • Met mijn voeten in het water zitten
  • IJsjes eten (schepijs én waterijs natuurlijk)
  • Alleen maar lichte maaltijden eten
  • Heel veel water drinken
  • Op een terrasje zitten met een drankje (of meer dan één)
  • IJsjes eten
  • Cocktails maken en die vervolgens drinken met een groep gezellige mensen (dat deed ik dinsdag op de verjaardag van een vriendin van mij)
  • Lezen, lezen, lezen – boeken, tijdschriften, door de krant en folders bladeren
  • Puzzeltjes maken – het liefst niet te ingewikkelde
  • Kleuren – hoef je lekker niet bij na te denken
  • Zwemmen – maar ik hou niet zo van die enorme drukte dan bij het zwembad…
  • Niets
  • Had ik al gezegd ijsjes eten?

Wat doe jij het liefst met deze temperaturen?

9 gedachtes over “Wat ik leuk vind om te doen met deze warmte.

  1. Wat ik graag doe? Filmpjes kijken over landen en plekken waar het nog véél warmer is. En kijken naar websites over de actuele temperatuur in mijn woonplaats. En dan maar duimen dat er een tiende graad af gaat, want ik vind die hitte niet te harden……. 😀

  2. Ik mag vanmiddag werken in een oud gebouw zonder airco, yaay. haha. Maar ik overleef ’t wel. Ik verwacht niet dat veel mensen zich met deze temperaturen komen inschrijven voor vrijwilligerswerk, dus ik zal het waarschijnlijk rustig hebben. hmmm ijsjes! Volgens mij hebben we nog ijs in de vriezer!

    1. En hoe ging het? Ik heb de hele middag en een deel van de avond doorgebracht op verschillende terrasjes in Rotterdam, dat was fijn 🙂
      Denk dat het inderdaad bij jou wel rustig was dan!

      1. Poeh het was afzien. Maar heb me wel heel nuttig gevoeld gelukkig ☺ heb toch nog 3 mensen aan de balie gehad voor een gesprek dus viel niet tegen. Heerlijk de terrasjes. Scheelt ook dat er een briesje hing!

      2. Dat scheelt inderdaad nog dan! 🙂
        Ja zeker, zat op een gegeven moment op de SS Rotterdam en daar zijn we binnen gaan zitten omdat het té hard ging waaien haha!

Geef een reactie

