Wat ik de laatste weken heb uitgespookt.

Zojuist zag ik dat het laatste artikel op mijn blog op 23 juni is verschenen. Sinds ik terug ben gekomen van vakantie (op 19 juni) zijn er welgeteld twee artikelen online gekomen. Het is niet dat ik geen inspiratie heb, integendeel zou ik bijna zeggen. Ik stroom bijna over van de ideeën, ik heb alleen steeds geen zin om ze uit te werken. Maar vandaag dan toch even een artikel, want ik wil jullie vertellen wat ik afgelopen week – in Johans laatste vakantieweek – heb gedaan en wat ik de komende tijd wil gaan schrijven voor mijn blog. Lijstjestijd dus! 🙂

image-2015-06-22 (2)

  • We gingen dus naar Rome en Wenen. Ik heb het eerste verslagje al online gezet, maar de rest laat nog op zich wachten. Komende tijd dus meer verslagjes van wat we in Rome en Wenen hebben gedaan (veel!), want ik wil er nog wel graag over vertellen. Het was heerlijk!
  • We haalden onze konijntjes op bij de konijnenopvang. Binnenkort ook meer over onze Inca en Maya!
  • In Johans laatste vakantieweek gingen we drie dagen naar mijn ouders (dinsdag t/m donderdag) en dat was leuk!
  • Op woensdag gingen we met mijn oma – nog voor haar verjaardag in mei – een dagje naar Dierenpark Emmen. Dat was heel erg leuk, hier ga ik jullie ook nog meer over vertellen want ik hou van dierentuinen.
  • Donderdag was opa jarig (dit is Johans opa; ik heb mijn opa’s allebei nooit gekend en vind het nu dus helemaal super dat ik nu tóch een opa heb!) en dat vierden we natuurlijk!
  • Afgelopen zaterdag had ik een hele gezellige avond met het team waarmee ik over drie weken (ja, dan al!) de camping op ga, want ik had nog niet iedereen leren kennen (in het echt) doordat ik de uitzenddienst en -dag had gemist omdat ik op vakantie was. We hadden een American Party, konden heerlijk in de tuin zitten en hadden het heel gezellig. Het klikt heel goed tussen iedereen en dat is zo fijn!
  • Zondag gingen we op ziekenbezoek in het ziekenhuis in Rotterdam, omdat onze oudtante (zus van Johans opa) in het ziekenhuis ligt. Omdat ze twee lekkende hartkleppen heeft is het nog spannend hoe het verder gaat; morgen (donderdag) krijgt ze verschillende onderzoeken en hopelijk horen we dan meer over hoe het verder moet, misschien gaan ze door haar leeftijd (81 jaar) niet opereren… Spannend!
  • Maandag had Johan nog een vrije dag en ik moest wat schilderijen van ons museum naar het Brandweermuseum in Wassenaar brengen, dus hij ging gezellig mee. Aanstaande zondag is de opening van de tentoonstelling en daar gaan we ook samen heen. Leuk! Het museum is trouwens zeker de moeite waard om te bezoeken als je in de buurt bent; open op zaterdag en zondag van 12:00-16:00 uur en gratis toegankelijk! Aanrader dus.
  • Dinsdag ging ik al vroeg post bezorgen door de verwachte warmte en het is heerlijk om dan ’s ochtends lekker alvast gewerkt te hebben en ’s middags niets meer te hoeven. Ik zat in de schaduw op het balkon (toen was het nog niet te warm, vandaag hebben we binnen gezeten met alles dicht omdat het echt te warm was – de hele dag schijnt de zon in onze huiskamer en op ons balkon aan de voorkant van ons huis) en dronk rosé. Aan het eind van de middag ging ik vanaf Johans werk (want ik had de auto omdat ik post ging bezorgen ’s ochtends) met het OV naar Ede. Een wereldreis maar het was het waard, want één van mijn beste vriendinnen was jarig en dat gingen we vieren! Het was een klein maar fijn groepje en het was heel gezellig. We gingen zelf cocktails maken – en natuurlijk drinken – en dus dronken we iets teveel alcohol haha. Tot een uur of één ’s nachts zaten we heerlijk buiten en daarna ben ik blijven slapen.
  • Vandaag – woensdag dus – ben ik weer naar huis gegaan. Johan – die een vrije dag had om bij te komen van zijn ene dagje werken, haha (nee grapje, kwam zo uit maar wel toevallig natuurlijk) – haalde me op van het station en we zijn in Oud-Beijerland even over het dorp geweest (mijn foto’s van de wegwerpcamera waren er nog niet, dus nog even wachten… Spannend! Maar wel heel leuk natuurlijk.) en we hebben een grote ijscoupe gegeten (en stiekem later thuis nog een waterijsje maar hé met dit weer mag het) (en als het niet mag deed ik het alsnog) (balen hè) (oké teveel haakjes). Daarna lekker rustig aan gedaan.

En dan nog even een vooruitzicht voor wat je op de blog kunt verwachten… Konijnen, Rome, Wenen, de Flow vakantiebox (kreeg ik van de week in de bus, verrassing want ik wist niet dat ik ‘m kreeg, extra leuk dus!), de nieuwe cd van Maaike Ouboter die ik heb gekocht pas, dierenpark Emmen, de maandelijkse update van het Day Zero Project en vast nog meer! Ik beloof maar niet dat ik morgen weer een artikeltje schrijf en online zet, want ik zit de hele middag met mijn billen op het terras van Hotel New York in Rotterdam samen met een vriend, dus er komt vast niets van bloggen. Ik heb er zin in! En ook weer in bloggen! Zeker als het weer wat gaat afkoelen haha. Dus stay tuned! (dat wilde ik gewoon nog een keer zeggen op mijn blog, ha)

7 gedachtes over “Wat ik de laatste weken heb uitgespookt.

  1. Leuk om te zien wat er de komende tijd op je blog gaat verschijnen 🙂 Ik heb ook heel veel blogplannen voor de komende tijd! Op vakantie gaan we niet, maar wel dagjes uit, en daar ga ik ook over schrijven (ook waar ik afgelopen maand heen ben geweest).
    Ik heb afgelopen woensdag alleen geen stukje voor mijn blog kunnen schrijven, omdat ik het net te druk had (vorige week bestuurswissel van mijn zangkoor en nu ben ik voorzitter en secretaris, dus moest ineens heel veel regelen en daar ben ik nog niet klaar mee). Net toch alvast een stukje voor morgen kunnen inplannen en ik probeer nu toch weer elke woensdag en zaterdag iets te plaatsen 🙂

  2. Wat een leuke namen voor je konijnen! En wat leuk dat je naar Emmen bent geweest, dat is nog steeds mijn lievelingsdierentuin. Het is fijn om te lezen dat je leuke dingen hebt gedaan nog na je vakantie 🙂

    1. Thanks! 🙂 Ik vind Emmen ook erg leuk, ben er nu twee keer geweest. Ben wel benieuwd naar de nieuwe dierentuin die nu gebouwd gaat worden!
      Ja, het voelt nog een beetje als vakantie, dat is fijn 🙂

  3. Dat vind ik nou echt mooi hè, dat jij zijn familie als je eigen ziet. Zo heb jij ook een opa, dat is toch prachtig! Een super fijn lijstje trouwens. Fijne dag vandaag!

    1. Dankjewel! 🙂 Zo ervaren we dat allebei trouwens, hij andersom ook (dus met mijn familie). Lief dat je dat zegt!
      Ik wens jou ook een fijne dag! (maar dan voor vandaag haha)

Geef een reactie

