Vakantie-essentials (voor in de handbagage).

Hebben jullie ook al zo’n zin in de zomer? Deze week zijn de temperaturen lekker aan het stijgen en wordt het eindelijk een beetje zomerachtig, maar hiervoor… Afgelopen weekend leek het wel herfst! Ik had serieus kaarsjes aangestoken in huis en een grote kop thee gemaakt, waarna ik met een boek op de bank kroop en dacht dat het winter was. :’) Maar genoeg over de herfst- en winterfeelings, want het is tijd voor zomer! Johan en ik gaan al bijna op vakantie – naar Rome en Wenen – en daar is het al hartstikke lekker weer! En wat heb je nu nodig als je op vakantie gaat naar een zonnige plek (en alleen handbagage mee mag nemen)? Natuurlijk, zomerkleding! Mijn budget reikt niet zover dat ik alles kan kopen wat op mijn vakantie-essentials-wensenlijstje staat, maar hé, dromen mag altijd toch?

055EE1C018_960   065CC1K005_040

Shorts en shirtjes
Shorts heb je nooit genoeg toch? Ik heb er inmiddels drie, maar ik vind deze ook wel heel erg tof! Die zou ik graag, samen met het shirt – want zeg nou: dat kan toch prima samen? Ik zou het zo dragen 🙂 – toevoegen aan mijn kledingkast en dan héél klein opvouwen zodat het in mijn handbagage past. Omdat het per vlucht namelijk €30 (!) kost voor één koffer, hebben we besloten om geen koffers mee te nemen en dus alleen handbagage. Alleen essentiële dingen dus! Géén extra kleding meer kopen dus helaas, haha! Bij Hema zag ik trouwens van de week bij de nieuwe collectie – echt nét binnen gekomen, ik kan het nog niet vinden op de site – een shirt met een ananas erop, die vond ik ook wel héél moeilijk te weerstaan (maar ik heb ‘m niet gekocht, stiekem best jammer haha) en zou ook perfect bij dit short passen!

Jurkjes 
Ook jurkjes kunnen lekker klein opgevouwen worden en dus gaan er zeker een paar mee! Wat dacht je van deze twee leukerds? Ik denk niet dat ik Johan een lol doe als ik de rechtse zou kopen met de bloemetjes, maar ik vind de vintagelook wel gaaf eigenlijk.

055EE1E005_488   045ET1E013_409

Schoenen en accessoires 
En natuurlijk een leuk paar sneakers erbij! Ik doe mijn wandelschoenen aan in het vliegtuig, want die passen volgens mij nooit in mijn kleine handbagagekoffertje. Ik neem echter wel een fijn paar All Stars mee, want ik ben wel echt een All Star-meisje. Alleen vind ik onderstaande schoenen ook wel heel tof… Oh, en een zomerhoedje natuurlijk; ik heb al een hoedje maar daar kan er bést nog wel eentje bij haha! Deze past mooi bij alle outfits die ik vond 🙂

Er zijn trouwens zoveel leuke accessoires te verkrijgen, maar hé, beperkte ruimte hè dus er vanuit gaande dat dit in mijn handbagage moet passen hou ik het bij het hoedje! (dream on…)

035EK1W037_428   055EA1P003_278

Had ik maar een geldboompje… Dan kocht ik nu al deze toffe dingen van Esprit meteen bij elkaar denk ik. Alleen dan moet ik wel weer andere zaken schrappen die ik misschien mee wilde nemen. Ik ga nog eens even goed kijken en passen en meten en hopelijk past dan alles in mijn koffertje! Misschien maak ik daar ook nog wel een artikeltje over 🙂 

 

 

3 gedachtes over “Vakantie-essentials (voor in de handbagage).

  1. Hartstikke leuk! Vooral die laatste schoenen vind ik HEEL leuk. Ondanks dat ik homo ben ben ik toch gefascineerd door meisjes kleding.

Geef een reactie

