Leuke vooruitzichten voor de komende tijd.

Soms bedenk ik me dat ik wel veel leuke dingen doe. Daar ben ik natuurlijk erg blij mee, want dat houdt het leven leuk! Vaak deel ik die leuke dingen die ik doe achteraf op mijn blog, maar soms is het ook wel leuk om vooraf een lijstje met jullie te delen. De voorpret is namelijk vaak minstens net zo leuk!

P1120070

  • Onze zoektocht naar twee konijntjes! De foto hierboven is van een tijdje geleden toen er jonge konijntjes waren in de kinderboerderij, maar ik vond het wel toepasselijk voor dit punt. We zijn al op zoek naar twee konijnen maar gaan daar na onze vakantie mee door en dat vind ik leuk! Ik hou jullie op de hoogte! (ik wilde zeggen stay tuned maar dat vind ik eigenlijk stom dus zeg ik het maar niet)
  • Ik noemde het eigenlijk al in het vorige punt, maar: onze vakantie! Het is al bijna zover, zin in! We gaan eerst een aantal dagen naar Rome en dan een aantal dagen naar Wenen!
  • Een paar dagen werken – raar ‘leuk vooruitzicht’ misschien maar ik vind het wel fijn om iets te doen te hebben. De afgelopen maand werkte ik weer in de kas en dat vond ik eigenlijk best wel weer leuk. De komende week ga ik nog een paar dagen werken en misschien is er na onze vakantie ook nog wel werk. (En natuurlijk vind ik het loon dat ik binnenkort krijg ook erg fijn!)
  • Een middagje op stap met een goede vriendin. Ik zie haar niet zo vaak en dus is het extra leuk als we elkaar wél zien. Komende woensdag is het al zover en daar heb ik heel veel zin in! 🙂 Daarbij hoort dan ook het bezoekje aan mijn ouders, waar ik woensdag en donderdag heen ga.
  • Naar de Beekse Bergen. Voor zijn verjaardag gaf ik Johan twee kaartjes voor de Beekse Bergen cadeau (en koffie met lekkers want dat hoort erbij). We zijn er nog niet aan toegekomen om erheen te gaan, maar dat gaat binnenkort vast wel gebeuren!
  • Naar Dierenpark Emmen. Voor mijn oma’s verjaardag geven Johan en ik al een aantal jaren een dagje uit. Zo gingen we een keer naar het Dolfinarium en vorig jaar zijn we naar de Apenheul geweest. Zowel mijn oma als wij vinden dat hartstikke leuk om samen te doen en dus gaan we dit jaar naar Dierenpark Emmen. Oma mocht zelf een dierentuin uitkiezen en koos voor Emmen. Leuk! Eind juni gaan we daar een dagje heen.
  • Het evangelisatie- en recreatiewerk op de camping! In juli is het alweer zover en dat is alweer zo. We zijn nu bezig met de voorbereidingen en dan krijg ik er altijd weer zo’n zin in, superfijn. Dit jaar bestaat ons team uit 7 meiden en één jongen, gezellig! 27 juni gaan we vast met z’n allen kennismaken omdat ik er niet ben met de uitzenddienst op 14 juni, dat vind ik ook erg tof. Anders hebben we niet eens iedereen gezien voordat we samen de camping opgaan en dat is natuurlijk niet zo handig. Eén van de meiden uit mijn team heeft trouwens ook een blog! Superleuk natuurlijk en dus… Klik! (en gelijk ook even van de gelegenheid gebruik maken om ook de nieuwe blog van Johan te delen: Klik!)
  • Naar de film Pitch Perfect 2. Johan heeft namelijk via onze televisiegids twee vrijkaartjes gewonnen 🙂
  • Ik ga naar een concert van Herman van Veen! Samen met een goede vriend van mij, want Johan doe ik er geen lol mee en die vriend wel (en mezelf ook). Het is pas in oktober maar ik heb zaterdag de kaartjes gereserveerd en nu heb ik er stiekem al best wel zin in. Ik vind Hermans muziek en hem als persoon erg bijzonder dus ik kijk erg uit naar het concert.

Fijn, het delen van zo’n lijstje! Ik word er helemaal blij van! 🙂
Wat zijn jouw fijne vooruitzichten voor de komende tijd?

10 gedachtes over “Leuke vooruitzichten voor de komende tijd.

      1. Ik wil samen met mijn moeder naae het museum, dus dat is even agenda’s op elkaar afstemmen. En voorlopig komt zaterdag 20 juni het beste uit….

  1. Wat ga je toch ontzettend leuke dingen doen! Ik zou jaloers worden als ik zelf niet ook leuke dingen in het verschiet had liggen, al doe ik de meeste pas in juli (zoals ook naar Rome 🙂 ). Beekse Bergen heb ik jaren geleden eens met mijn tante bezocht; hartstikke leuk vond ik dat, safari in eigen land. Vroeger gingen wij bijna wel ieder jaar naar de dierentuin in Emmen; ze hebben echt superlieve stokstaartjes en een prachtige vlindertuin. Ook kun je goed verstoppertje spelen in de speeltuin met het RaRa huis, al ben je daaarvoor misschien iets te oud (alhoewel, ben je ooit te oud voor verstoppertje?). Hopelijk heb je een fijne dag vandaag!

    1. Oh leuk dat je ook naar Rome gaat! Ik hoop nog wat tips en natuurlijk foto’s op mijn blog te delen als ik terug ben!
      Emmen ben ik vorig jaar voor het eerst geweest, echt een mooie dierentuin! Heel leuk 🙂 Ik vind dat je nooit te oud bent voor verstoppertje haha! Ik wens jou voor vandaag een fijne dag! Ik had een heerlijke dag gisteren!

  2. Wat leuk dat jullie op zoek zijn naar twee konijntjes. Als ik dat schattige koppie op de foto zie, dan begint het bij mij eigenlijk ook wel weer te kriebelen.

    1. Ik vind een konijntje (of twee) ook wel bij jou passen 🙂 Maar je hebt al een hamster (met de geweldigste naam éver) en een… kat? Zeg ik dat goed? 🙂

  3. Als je een blog van te voren schrijft en inplant, moet je wel rekening houden met wanneer het online komt 😉 Je gaat niet “komende woensdag” naar je ouders, anders moet ik in m’n eentje op vakantie. Ga maar gewoon vandaag naar Hierden 😛

Geef een reactie

