Day Zero Project | Update mei.

Het is weer tijd voor de maandelijkse update van mijn Day Zero Project! Iedere maand vertel ik je welke doelen ik deze maand heb volbracht en waar ik aan gewerkt heb – of juist niet, want zo hard werk ik niet aan het project eigenlijk. Stiekem. (nu niet zo stiekem meer) Vandaag de maand mei!

Doelen die ik volbracht heb 
Deze maand zijn dat er niet zoveel. Welgeteld één. Maar hé, ieder doel is er eentje! Deze maand volbracht ik doel 70: een plantje kopen voor in het portiek. Al heel lang wilde ik dat, want ik vond het zo saai dat er niets stond tussen ons huis en dat van de buurman in (we wonen op één hoog in een portiek met vier woningen, twee boven en twee beneden; voor degenen die het niet weten). Ik wist alleen nog niet zo goed wat voor plantje en waar het dan op moest komen te staan. Nu had mijn schoonzusje nog een klein krukje staan dat ze niet meer gebruikte en het zou weggegooid worden bij haar verhuizing. Ik heb het meegenomen en in het portiek gezet. We hebben er een plant bijgekocht waarvan ik de naam vergeten ben en die erop gezet en de naam Kareltje gegeven (ik weet ook niet meer waarom) en hem voorzien van wiebeloogjes (ja, ik ben gek). Klaar! Veel gezelliger én weer een doel van het project volbracht, haha!

Doelen waar aan gewerkt wordt 
Gelukkig heb ik naast het ene volbrachte doel ook nog aan een aantal andere doelen gewerkt. Zo las ik de hele reeks van Nicci French (de boeken over Frieda Klein) weer opnieuw. Daar begon ik vorige maand al mee en deze maand las ik deel 3 (wachten op woensdag) en deel 4 (donderdagskinderen) uit. Deel 5 kwam vorige maand ein-de-lijk uit en die las ik toen dus meteen, waarna ik besloot dat ik de hele reeks nog maar een keer moest lezen, haha. Daarnaast begon ik aan het boek Het meisje in de trein maar die heb ik nog niet uit. De tussenstand van doel 88: 50 boeken lezen is momenteel 36 van de 50. Lekker bezig!

Daarnaast gaf ik ook weer een vreemde een compliment en in tegenstelling tot de meeste keren dat ik dat doe weet ik nu ook nog wat het was en waar, haha. Het was op de rommelmarkt in Hierden. Op een gegeven moment kwam er een meneer voorbij met een heel grappig shirt aan. Er stond op ‘Instant Human. Just add coffee’ en die vond ik heel grappig dus dat ging ik hem vertellen. Tussenstand van doel 84: 10 keer een vreemde een compliment geven (en er dan eigenlijk mee doorgaan ook als het niet meer voor het project is): 8/10.

En de komende maand? 
Een aantal maanden geleden besloot ik om mezelf geen doelen meer te stellen voor de komende maand, want meestal volbreng ik ze dan niet en dat vind ik dan extra jammer. Voor de maand juni doe ik dat dus ook weer niet. 6 juni, aanstaande zaterdag dus, gaan Johan en ik echter meedoen aan de Binnenmaas Wandeltocht (Biwanto) waar we 12 kilometer gaan lopen. Dit doel staat op mijn project-lijst en kan dus in de komende maand als het goed is worden afgestreept. En verder zie ik het wel! 🙂

Tussenstand 
Dan tot slot zoals altijd de tussenstand.

Volbrachte doelen: 54
Doelen waar aan gewerkt wordt: 9
Nog niet volbrachte doelen: 38
(en voor de oplettende lezer: de genoemde 48 doelen in de vorige update klopte dus niet en had minder moeten zijn ja)

2 gedachtes over “Day Zero Project | Update mei.

  1. Goed zeg! Ik moet het ook nodig weer eens updaten. Hou er echt van hoe jij zo secuur alles bijhoudt hihi #perfectionisme. Wat heerlijk dat je al zoveel boeken hebt gelezen haha! Ik heb er dit jaar welgeteld 1 voor de lol gelezen en die heb ik niet eens helemaal uitgekregen (tijd tekort, geen interesse tekort).

    1. Haaa dankje! Ik moet wel, anders doe ik er niets meer mee denk ik en dat vind ik dan zo zonde haha!
      Ik vind het juist zo tof hoe hard jij werkt voor je studie! Ik heb nu natuurlijk een soort van tussenjaar dus mooi tijd om te lezen 🙂

Geef een reactie

