Nieuw | Shorts van H&M.

Van de week kwam er een pakketje voor mij binnen. Ik hou van pakketjes, zelfs als je al weet wat erin zit (en dat is meestal zo bij mij, want ik ben geen blogger die iedere week meerdere pakketjes krijgt). Deze week zaten er twee shorts in die ik besteld had bij H&M. De ene heb ik de rest van de week al gedragen (met een legging eronder, uiteraard) en die zit zó fijn dat ik er wel in kan wonen 🙂 De andere heb ik alleen aangepast, daar zit bovenaan een elastieken band en dat vind ik wel erg fijn zitten; verder is ‘ie van héél erg dunne stof dus momenteel is dat, zelfs met een legging eronder, nog wel erg koud denk ik. Laat de zomer dus maar snel komen!

DSCN1031

DSCN1032

Ik weet nog niet precies of ik het onderste short ook met een legging of panty kan/wil dragen, dat ga ik nog even uitproberen; en of ik ‘m wat hoger wil dragen (dan valt ‘ie mooier) met een shirt erin of eroverheen. Ik ben niet zo smal dus ik denk dat ik dan eroverheen een shirt draag. Wat denken jullie? 🙂 Misschien maak ik wel een keer outfitfoto’s ermee.

Yes! Ik had maar één short en nu heb ik er 3! Welke vind jij het leukst?

Een gedachte over “Nieuw | Shorts van H&M.

Geef een reactie

