Ik heb een nieuwe laptop.

De afgelopen dagen was het weer eens stil op mijn blog. Dit kwam – onder andere – doordat mijn laptop het niet meer deed. Al eerder viel ‘ie steeds uit, hij moest eigenlijk altijd aan de oplader omdat de batterijduur niet meer zo best was en ik heb ‘m een poosje terug al opnieuw laten installeren (gratis, gelukkig). Maar hij deed het nog. Tot een paar dagen geleden nog, dus. Daarom kocht ik vandaag (maandag) een nieuwe laptop en natuurlijk wil ik die aan jullie laten zien!

image-2015-04-13
Jep, van bovenaf dus op de kop. BLAUW!

Hier gaat de komende tijd dus lekker (onder andere, uiteraard) op geblogd worden 😀 Ik hoop er lang plezier van te hebben en ben er erg blij mee! Ik vind de kleur ook erg gaaf. Het is trouwens de HP Stream 13, voor de geïnteresseerden. Bij Media Markt heb ik ‘m gekocht. De laptop werd meteen ook geïnstalleerd, inclusief een jaar lang de virusscanner Norton (voor €10) en 3 jaar garantie (diefstal, schade, verlies e.d.) én een jaar lang een Office-pakket. Fijn, want ik vind Open Office (soort Office maar dan gratis) eigenlijk niet zo’n prettig programma. Ik ben blij!

image-2015-04-13 (1)

Zoals je ziet, kan ik zelfs laptoppen (ja, dat vind ik een werkwoord) als Droste-effect. Haha, grapje. Johan heeft dat gemaakt voor mij 🙂
Wat wel tof is, is dat ik gewoon het ‘oude’ bureaublad van Windows nog heb, maar het nieuwe (van Windows 8.1 dat hierop geïnstalleerd is) zit er ook op. Handig! Tevens vind ik het erg fijn dat de laptop meteen, zonder dat ik ook maar iets hoefde te doen, verbinding maakte met onze printer (die heeft wifi) dus die is ook gelijk geïnstalleerd. Ideaal.

Ik ben blij en hoop de komende tijd weer veel meer te gaan schrijven op mijn blog! Aan mijn nieuwe laptop zal het niet liggen!

Een gedachte over “Ik heb een nieuwe laptop.

Geef een reactie

