Met Pasen naar de kinderboerderij.

Zoals ik al vertelde was ik afgelopen week jarig maar vierde ik dat op zaterdag. Mijn ouders en oma bleven slapen tot zondag en gingen aan het eind van zondagmiddag weer naar huis. Nadat we ’s ochtends naar de kerk waren geweest en daarna lekker hadden gegeten (we gingen gourmetten – zie je hoe goed ik het voltooid deelwoord van ‘gourmetten’ hier ontwijk? haha!) gingen we nog even naar de kinderboerderij. Dat is ongeveer 3 kilometer lopen vanaf ons huis, lekkere wandeling dus. En het is lente, dus zijn er veel jonge dieren op de kinderboerderij! Leuk! Vandaag deel ik met jullie een aantal van de foto’s die Johan maakte ๐Ÿ™‚

P1120070
Ik wil ook een baby-konijn. Nu.

P1120074
Kalkoenen vind ik zo raar! Een beetje waggelend en lomp,
een best wel lelijke kop, maar ook wel weer een grappig beest.

P1120075

P1120087

P1120102
Er waren ook kleine geitjes. Lief! Die wil ik ook, natuurlijk.

P1120100 P1120105
En die moesten we natuurlijk flink aaien en knuffelen.

Ik hou van de kinderboerderij, van jonge (knuffelige) dieren en van de lente(zon)! Wat heb jij dit Paasweekend gedaan?

12 gedachtes over “Met Pasen naar de kinderboerderij.

  1. Goed uitje voor Pasen haha! En is het niet gewoon ‘gegourmet’? ๐Ÿ˜‰ Ik zat met Pasen lekker in Athene op de Acropolis. Ook niet verkeerd natuurlijk, maar heb van Pasen eigenlijk niets gemerkt (de Grieken vieren het aankomend weekend pas).

Geef een reactie

