Het is mijn verjaardag vandaag! :)

Jaaa, vandaag ben ik jarig! (en nu ben ik 23 jaar)

Ik vind het nog steeds leuk om jarig te zijn! Ook al vier ik het dit jaar weer eens op een andere dag (zaterdag), toch vind ik het leuk om jarig te zijn. Het eerste cadeautje heb ik al gekregen vanochtend – van Johan – twee kaartjes voor het concert van Frank Boeijen op 25 april a.s.! Yes! Ik wist het stiekem al, maar het is een héél leuk cadeautje en ik ben er héél blij mee 😀

Vandaag moeten we nog wat dingetjes afmaken in het museum – als de pont vaart, we wilden het gisteren doen maar vanwege de storm vaarde de pont niet – en vanmiddag gaan we naar de film Home. Vanavond gaan we pizza halen, want vorig jaar heb ik dat ook gedaan en ik vond het wel een goed idee om daar een ‘traditie’ van te maken haha! En ik moet nog ergens even een taartje scoren natuurlijk! 🙂

En nee het is geen grapje dat ik op 1 april jarig ben.
Na 23 jaar is de grap daar wel een beetje vanaf. 

Ik wens jullie een fijne dag vandaag!

16 gedachtes over “Het is mijn verjaardag vandaag! :)

  1. Hahaha.. die laatste opmerking: geweldig! Uiteraard van harte gefeliciteerd met je verjaardag dame! Ik hoop dat je vandaag toch nog een beetje verwend wordt, maar anders gaat dit zaterdag zeker gebeuren. Geniet er in ieder geval van. X

Geef een reactie

