Dankbaarheidslijstje.

Ik vond het wel weer eens tijd voor een dankbaarheidslijstje. Deze week was best wel leuk en er waren een hoop dingen waar ik blij van werd of dankbaar voor was!

P1110527

  • Afgelopen zaterdag gingen Johan en ik naar de Markthal in Rotterdam en dat was leuk!
  • Op zondag gingen we naar de zonsondergang kijken in Zeeland (Schelphoek) en het was daar zo mooi!

DSCN0819

  • Maandag had ik een hele productieve dag thuis. Ik deed boodschappen, ruimde van alles op en maakte het huis schoon. Dat geeft altijd zo’n voldaan gevoel!
  • Dinsdag en woensdag was Johan vrij en dat is altijd gezellig 🙂
  • Dinsdagmiddag had ik afgesproken in Utrecht met een hele goede vriendin die ik al heel lang niet had gezien. Het was heel erg gezellig en heel waardevol. Snel weer afspreken!
  • Woensdag ging ik met Johan en mijn ouders op stap naar Zierikzee en Schelphoek. Het was een fijne dag, met hen op pad gaan is altijd leuk en ik was nog nooit in Zierikzee geweest, daar was het ook tof. Wandelen was ook fijn. Kortom: geslaagde, gezellige dag!

DSCN0841

  • Donderdag had ik een lekkere luie dag: ik las veel (voornamelijk in Flow, die lag er nog steeds zo goed als ongelezen), ging bij een vriend op bezoek en ging aan het eind van de middag pas aan het werk om een enorme hoeveelheid post te bezorgen.
  • Ik leende de cd Evolver van John Legend en wat vind ik die mooi! Ik hou van John Legend.
  • Ik was blij vrijdag dat ik alle post had bezorgd, het was echt enorm veel! 11 kratten! Volgens mij een nieuw record. Het was jammer dat het regende, maar ach, het geld is weer verdiend, haha.
  • Vrijdag deed ik allerlei kleine nuttige dingetjes die nog moesten gebeuren. Ik schreef bijvoorbeeld een aantal blogs en stuurde een hele hoop mailtjes.
  • Ik ging vrijdagmiddag op bezoek bij de andere ceremoniemeester voor de bruiloft (op 1 mei) van mijn zwager en schoonzus. Dat was erg leuk, het is zo leuk om allerlei plannen te maken en je ideeën dan vervolgens uit te werken. En het is natuurlijk leuk om niets te vertellen vervolgens, haha!
  • De vrijdagavond sloot ik – ontzettend moe ineens (maar zaterdag uitgeslapen, dus nu niet meer zo moe) – af bij een vriend. Dat was, as always, gezellig 🙂

Hoe was jouw week? Fijn weekend!

3 gedachtes over “Dankbaarheidslijstje.

  1. Wat een super fijne lijst heb je geschreven! Super tof dat je ook bezig bent met een bruiloft.. Zo leuk om te regelen, maar ook erg veel werk! Succes ermee 🙂 Weekend!

Geef een reactie

