Dit is mooi.

Vandaag wilde ik eigenlijk iets schrijven over Zierikzee, want daar zijn we (Johan, mijn ouders en ik) gisteren (woensdag dus) geweest. Daarna zijn we ook nog naar Schelphoek geweest – waar Johan en ik zondag ook al waren, maar nu hebben we één van de wandelroutes gelopen – maar daarover volgt ook later meer. Vandaag had ik een lekkere dag, want ik deed vrijwel niets (en nu ben ik alsnog moe, haha), maar ik had ook eigenlijk nergens echt zin in. Ik las Flow en een boek en sorteerde heel veel post (11 kratten, volgens mij een record!) die ik morgen moet bezorgen.

Morgen of overmorgen dus waarschijnlijk meer over Zierikzee – want dat is echt wel een leuke en mooie stad! – en voor vandaag even een mooi liedje. Het is al wat ouder, maar daarom niet minder mooi. Ik leende vandaag van een vriend namelijk een cd (Evolver) van John Legend (ik heb de nieuwste, waar All of me onder andere opstaat, één van mijn favoriete liedjes ever) en daar staat het prachtige nummer This Time op. En die wilde ik jullie natuurlijk niet onthouden 🙂

2 gedachtes over “Dit is mooi.

Geef een reactie

