Zonsondergang bij Schelphoek (Zeeland).

Afgelopen vrijdag reed ik naar de zonsondergang in Oud-Beijerland, maar was ik eigenlijk te laat om de zon mooi onder te zien gaan en te kunnen fotograferen. Daarom – en omdat het leuk is – gingen Johan en ik zondag naar de zonsondergang kijken. We wilden eigenlijk naar Ouddorp, maar hadden van tevoren even gewandeld in de buurt van Den Bommel (Goeree-Overflakkee) omdat daar een vogelhut aanstond, maar die konden we niet vinden. Toen waren we een beetje laat en reden we per ongeluk richting Zeeland in plaats van richting Ouddorp, dus toen dachten we ‘oké dan gaan we naar de Brouwersdam’ maar we waren bang dat we dat niet meer gingen redden (we hadden opgezocht hoe laat de zon onderging – 17.56 – en we hadden toen nog 10 minuten maar wisten niet precies hoe ver het was). Uiteindelijk waren we er vlakbij (en zijn we terug via de Brouwersdam en Ouddorp gereden) maar omdat we dat niet wisten zijn we bij Schelphoek uitgestapt. En daar was het móói! Als dit online komt zijn we er misschien al – of nog net niet of al geweest – want mijn ouders komen en dan gaan we naar Zierikzee en naar Schelphoek om te wandelen.

Oké, foto-tijd!

DSCN0801 DSCN0802

DSCN0803 DSCN0804

DSCN0808 DSCN0809

DSCN0813 DSCN0815

DSCN0818 DSCN0819

DSCN0820 DSCN0822

Ik vond dit wel een hele mooie zonsondergang 🙂 Binnenkort maar weer eentje, haha!

 

4 gedachtes over “Zonsondergang bij Schelphoek (Zeeland).

  1. Pwettieeee! Ik probeer altijd outfits te fotograferen in het uur voor de zonsondergang, maar ben ook van plan dan meteen de zonsondergang zelf mee te pakken, want wauw, wat vet om een collectie zonsondergangfoto’s te hebben!

  2. Ik houd ook van zonsondergangen 🙂 Maar dat had je vast al kunnen raden aan de hand van mijn kopfoto. Die is genomen bij mijn ouders thuis, waar ik nu woon is helaas niks van de horizon te zien 😦

Geef een reactie

