Nieuw | Broeken van C&A.

Afgelopen donderdag zag ik op de blog van Lisanne, in haar post over dingen waar je blij van wordt, die ze iedere week plaatst (aanrader, zowel die post als haar hele blog, trouwens), een hele toffe joggingbroek van C&A, voor maar €9,90. Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe joggingbroek – ik heb er eentje die ik momenteel als pyjamabroek gebruik, is nogal oud inmiddels maar zit nog zo lekker – en deze vond ik wel heel tof. Dus die ging ik bestellen, maar toen zag ik dat je voor minimaal €12 moet bestellen online bij C&A, dus kocht ik er meteen een jeans bij – die had ik nog nodig, want één van mijn weinige (had er nog 2 over) jeans ging pas kapot. Die jeans was trouwens ook maar €19,95 dus dat viel reuze mee. En nu ben ik blij 🙂

DSCN0831
Ik vind het patroontje erin heel leuk en hij zit zó heerlijk! Er zit een stevig elastiek in aan de bovenkant en helemaal onderaan de pijpen, dus hij sluit nauw aan onderaan en dat is zo fijn! (in tegenstelling tot mijn oude joggingbroek) En het is zo’n knuffelbroek, héél erg zacht!

DSCN0833

En dan de jeans. Lekker simpel maar voor mij het ideale model: bovenaan wat breder – anders pas ik ‘m niet haha – maar onderaan smaller, zodat het niet lijkt alsof mijn kuiten heel dik zijn, want dat is niet zo (:

Ik ben er blij mee! De joggingbroek raad ik iedereen aan haha! Fijne dinsdag!

2 gedachtes over “Nieuw | Broeken van C&A.

Geef een reactie

