Het strand van Scheveningen (en mensen en honden).

Zoals ik al vertelde, waren Johan en ik afgelopen zaterdag in Scheveningen (en in Den Haag). Omdat ik het weer eens niet kon laten, maakte ik een hoop foto’s (waarvan jullie al een deel hebben kunnen zien), waaronder van mensen en honden. Eerder fotografeerde ik eigenlijk vooral natuur en cultuur zonder mensen erop, want dat vond ik mooier – ik weet ook niet waarom – maar ik vind het tegenwoordig eigenlijk ook wel heel leuk om foto’s te maken van mensen en dieren, die zijn ook zo leuk en mooi! Vandaag dus een fotoserie met voornamelijk mensen en honden, op het strand van Scheveningen.

DSCN0670 DSCN0672

DSCN0673 DSCN0675

DSCN0679 DSCN0680

DSCN0684 DSCN0687

DSCN0691 DSCN0692

DSCN0695 DSCN0696

DSCN0697 DSCN0700
De linkerfoto hiervan is mijn favoriet, ik denk door de lichtval, de mooie lucht en de plek van de hond… (:

DSCN0706 DSCN0707

DSCN0708 DSCN0711

Welke foto vindt jij het mooist? Waarom?

8 gedachtes over “Het strand van Scheveningen (en mensen en honden).

  1. Prachtige foto’s en heerlijk om naar het strand/ de zee te gaan! Ik vind foto nummer 8 het mooist. De weerspiegeling in het zand, de mooie lucht, de horizon en de diepte die het geeft! Love it!

  2. Wat een mooie foto’s! Wij kwamen altijd vaak in Scheveningen maar al een tijdje niet geweest. Toch maar weer eens doen, het strand is altijd zo fijn<3 En gelukkig niet heel erg ver weg van huis.

    1. Bedankt! Ik vind het er ook altijd heel fijn en voor ons is het ook maar iets van 40 minuten rijden, prima te doen dus. Vroeger – als kind – was het voor mij echt een vakantie- of dagje-uit-ding omdat ik toen ver van het strand woonde. Daardoor vind ik het nu best bijzonder dat het zo dichtbij is 🙂

  3. Ik vind vooral de foto’s waar (bijna) niemand op te zien is prachtig. Als we bij familie van mijn moeder op bezoek gingen (ik ben halve Scheveningse) gingen we vaak naar een stuk strand waar weinig mensen komen en/of op dagen dat het rustig was. Gewoon even uitwaaien, en de zeelucht opsnuiven. Ik heb daar ontzettend goede herinneringen aan, en in mijn hoofd hoort het strand zo te zijn: praktisch verlaten, maar zo mooi!

Geef een reactie

