Ik wil een nieuwe lay-out.

Al een tijdje wil ik graag een nieuwe lay-out. Het staat zelfs op mijn lijstje met doelen voor het Day Zero Project! Doe ik daar deze maand misschien ook meteen weer iets aan (:

Ik hou wel van het rustige design dat ik nu heb en met gratis WordPress – zoals ik heb – kun je gelukkig ook best veel en dus kan ik er vast wel wat moois van maken. Ik wil echter nu wel een mooie zijbalk met een foto erop en een verhaaltje – zoals het een echte blogger betaamt, haha. Oh, en een button met een linkje naar Bloglovin’ zodat je me makkelijk kan volgen en me niet eerst op hoeft te zoeken (gelukkig weten jullie me wel te vinden, mijn bezoekersaantallen en volgers groeien alleen maar, dankjewel!). Misschien wordt het zelfs wel tijd voor Instagram, haha. Of een Facebook-pagina voor mijn blog – zouden jullie dat leuk vinden?

Alleen is er een probleem. Ik ga door het leven zonder goede grafische vaardigheden. Een nieuwe header in elkaar knutselen lukt me met hulp van Johan wel – die is daar wel handig in – maar een hele nieuwe lay-out? Ik denk het niet, haha. Ik weet simpelweg te weinig van HTML-codes en ook van WordPress af om een mooie nieuwe lay-out te kunnen maken en helaas heb ik ook geen achtertuin om een geldboompje in te laten groeien zodat ik een professional kan betalen. Dus is mijn vraag aan jullie: ben of ken je iemand die goed is met WordPress en/of HTML of andere handige snufjes die je nodig hebt om een mooie lay-out te kunnen maken? Hoe maak je bijvoorbeeld in vredesnaam zo’n prachtige zijbalk – sidebar – met een foto en een verhaaltje en wat-je-maar-wilt erin?

Ik wil een nieuwe lay-out. Wie wil me helpen?

2 gedachtes over “Ik wil een nieuwe lay-out.

  1. Facebookpagina hoeft van mij niet, maar ik ben dan ook niet zo actief op Facebook en blogs volg ik via andere kanalen.

    Ik zou een layout kiezen in WordPress en kijken of je daar een widget met tekst en foto’s aan toe kan voegen? Mijn layout heeft een zijbalk waar je allerlei widgets aan toe kan voegen, bijv. trefwoordenwolk en archief.

Geef een reactie

