Ik vind het fijn…

Ik vind het fijn om ’s ochtends wakker te worden naast mijn lief. Ik vind het fijn om lieve mensen om me heen te hebben. Ik vind het fijn om onder een dekentje op de bank te liggen. Ik vind het fijn om tijdschriften en goede boeken te lezen. Ik vind het fijn om mooie foto’s te bekijken. Ik vind het fijn om foto’s te maken. Ik vind het fijn om kaarsjes aan te steken. Ik vind het fijn om cadeautjes te geven. Ik vind het fijn om iedere dag een vakje van de adventskalender open te maken en te ontdekken wat voor verrassing er nu weer in zit. Ik vind het fijn om heel hard te dansen op Shake it off van Taylor Swift. Ik vind het fijn om samen met Johan heel hard en vals mee te blèren met All I want for christmas is you. Ik vind het fijn om naar de kerk te gaan. Ik vind het fijn om met mijn moeder te kletsen. Ik vind het fijn om uit te kijken naar leuke dingen. Ik vind het fijn om goede gesprekken te hebben. Ik vind het fijn om heel hard te huilen en je daarna veel beter te voelen. Ik vind het fijn om naar de muziek van Christina Perri te luisteren. Ik vind het fijn om zonder na te denken televisie te kijken. Ik vind het fijn om echt contact met mensen te maken. Ik vind het fijn om te schrijven. Ik vind het fijn om naar de zonsopgang en zonsondergang te kijken. Ik vind het fijn om naar de sterren te staren. Ik vind het fijn om figuren te ontdekken in de wolken. Ik vind het fijn om heel hard te rennen en nergens aan te denken. Ik vind het fijn om mensen te kijken. Ik vind het fijn om op een terrasje te zitten. Ik vind het fijn om nieuwe plaatsen te ontdekken. Ik vind het fijn om door de stad te slenteren. Ik vind het fijn om in een dorp te wonen. Ik vind het fijn om wijn te drinken. Ik vind het fijn om op mijn balkon te zitten. Ik vind het fijn om te filosoferen.

Ik vind het fijn om blogs te lezen. Ik vind het fijn om blogs te schrijven. Ik vind het fijn om mijn vingers over het toetsenbord te zien en te horen gaan. Ik vind het fijn om nieuwe herinneringen te creëren. Ik vind het fijn om oude herinneringen op te halen. Ik vind het fijn om plannen voor de toekomst te maken. Ik vind het fijn om verliefd te zijn. Ik vind het fijn om te houden van het leven. Ik vind het fijn om soms het leven te haten en dan te ontdekken wat er wel weer mooi is. Ik vind het fijn om dankbaar te zijn. Ik vind het fijn om lijstjes te maken. Ik vind het fijn dat ik zoveel dingen fijn vind. Ik vind het fijn om een lieve familie te hebben. Ik vind het fijn om een lieve schoonfamilie te hebben. Ik vind het fijn om de liefste man van de wereld te hebben. Ik vind het fijn om lieve vrienden en vriendinnen te hebben. Ik vind het fijn om te praten. Ik vind het fijn om stil te zijn met mensen waarbij het niet erg is dat je stil bent. Ik vind het fijn om een nieuw level te halen in een spelletje. Ik vind het fijn om een moeilijke puzzel op te lossen. Ik vind het fijn om te koken. Ik vind het fijn om uit eten te gaan. Ik vind het fijn om complimenten te geven. Ik vind het fijn om complimenten te krijgen.

Ik vind het fijn om warmte te voelen. Ik vind het fijn om naar binnen te gaan na een wandeling terwijl het vriest. Ik vind het fijn om buiten te zijn. Ik vind het fijn om te wandelen. Ik vind het fijn om te schaatsen. Ik vind het fijn om te zwemmen. Ik vind het fijn om op vakantie te gaan. Ik vind het fijn om plannen te maken. Ik vind het fijn om pootje te baden. Ik vind het fijn om naar de film te gaan. Ik vind het fijn dat er muziek is, want zonder muziek kan en wil ik niet leven. Ik vind het fijn dat ik mijn blog heb. Ik vind het fijn dat ik het leven weet te waarderen. Ik vind het fijn om mezelf te kunnen accepteren zoals ik ben. Ik vind het fijn om lieve en bemoedigende reacties te krijgen. Ik vind het fijn om in mijn ijsjespyjama te slapen en rond te lopen. Ik vind het fijn om een dikke trui aan te trekken. Ik vind het fijn om niets te hoeven. Ik vind het fijn om uitgedaagd te worden. Ik vind het fijn om spannende dingen te doen. Ik vind het fijn om me op mijn gemak te voelen. Ik vind het fijn om gevoelig te zijn. Ik vind het fijn om goed aangevoeld te worden. Ik vind het fijn om te knuffelen. Ik vind het fijn om post te bezorgen. Ik vind het fijn om een muts te dragen. Ik vind het fijn om mijn hoedje te dragen. Ik vind het fijn om Hugo te drinken omdat ik dan aan Valkenburg moet denken en daar was het fijn. Ik vind het fijn om voor het Rien Poortvliet Museum te werken.

Ik vind het fijn om een kind te zien spelen. Ik vind het fijn om te stralen. Ik vind het fijn om te lachen. Ik vind het fijn om te breken in de armen van iemand waar ik veel van hou. Ik vind het fijn om van mensen te houden. Ik vind het fijn om verliefd te zijn op het leven. Ik vind het fijn om te huilen en te weten dat het niet erg is. Ik vind het fijn om warme handen te voelen. Ik vind het fijn om sterke armen te voelen en te weten dat het niet erg is als je soms zwak bent. Ik vind het fijn om woorden op papier te zetten. Ik vind het fijn om gedichten te schrijven. Ik vind het fijn om op plekken te zijn waar ik fijne herinneringen aan heb. Ik vind het fijn om in Utrecht te zijn. Ik vind het fijn om thuis of thuis-thuis te zijn. Ik vind het fijn om me thuis te voelen op verschillende plekken. Ik vind het fijn om op mooie plekjes in Rotterdam te zijn. Ik vind het fijn om in de zon te liggen op de SS Rotterdam met een goede vriend. Ik vind het fijn om naar festivals te gaan. Ik vind het fijn om naar concerten te gaan.

Ik vind het fijn om serieus genomen te worden. Ik vind het fijn om volledig op mensen te kunnen vertrouwen. Ik vind het fijn om iemand te zien die ik al heel lang niet heb gezien en dat het dan voelt alsof je elkaar een uur geleden nog hebt gezien en gesproken. Ik vind het fijn om mijn trouwring te dragen. Ik vind het fijn om op Allstars te lopen totdat ze helemaal afgetrapt zijn. Ik vind het fijn om dit filmpje van Paper Boats te kijken. Ik vind het fijn om het liedje uit dat filmpje van Paper Boats eindeloos te luisteren. Ik vind het fijn om naar Bloglovin’ te gaan en te zien dat er weer heel veel nieuwe blogs zijn om te lezen. Ik vind het fijn om te luisteren naar en te dansen op Bailando van Enrique Iglesias. Ik vind het fijn om nieuwe volgers te krijgen op mijn blog. Ik vind het fijn om Rather Be te luisteren. Ik vind het fijn om het liedje Intens van Gerald Troost te luisteren. Ik vind het fijn om terug te denken aan mijn trouwdag. Ik vind het fijn om te kijken naar mooie mensen. Ik vind het fijn om vrouwen met rood haar te zien want ik vind dat zo mooi. Ik vind het fijn om op een boot te zijn en het water onder je door te zien glijden.

Ik vind het fijn om naar de dierentuin te gaan. Ik vind het fijn om muziek te luisteren die precies aansluit bij mijn gevoelens. Ik vind het fijn dat er muziek is voor ieder gevoel. Ik vind het fijn om naar de kinderboerderij te gaan. Ik vind het fijn om ijsjes te eten. Ik vind het fijn om sowieso lekkere dingen te eten. Ik vind het fijn om te zoenen. Ik vind het fijn om een kerstboom in huis te hebben. Ik vind het fijn om een opgeruimd huis te hebben, maar niet te opgeruimd. Ik vind het fijn om te leven. Ik vind het fijn om te leren. Ik vind het fijn om inspiratie te hebben. Ik vind het fijn om naar dit liedje te luisteren. Ik vind het fijn om diep in iemands ogen te kijken. Ik vind het fijn om intens te voelen. Ik vind het fijn om geconfronteerd te worden op het moment dat ik het nodig heb en het kan hebben. Ik vind het fijn om dingen fijn te vinden. Ik vind het fijn om foto’s te kijken. Ik vind het fijn om naar de muziek van John Legend te luisteren.

Ik vind het fijn om heel veel dingen fijn te vinden.
Ik vind het fijn dat er nog veel meer dingen zijn die ik fijn vind en die ik hier nog niet opgeschreven heb.
Ik vind het fijn dat ik weer terug ben.
Ik vind het fijn om nieuwe artikelen te gaan schrijven.
Ik vind het fijn dat het niet erg is om niet iedere dag een nieuw artikel te schrijven.
Ik vind het fijn om mijn blog weer op te pakken.
Ik vind het fijn.

Wat vind jij fijn?

6 gedachtes over “Ik vind het fijn…

Geef een reactie

