Sinterklaas | Gruwelijk verwend.

Op 6 december vierden we Sinterklaas bij mijn schoonouders; ik was daar samen met Johan, mijn schoonouders, mijn twee zwagers en mijn schoonzusje. Het was een hele gezellige avond en we zijn gruwelijk verwend. Iedereen koopt namelijk voor een eigen bedacht budget cadeautjes voor iedereen – dat komt er op neer dat iedereen cadeautjes koopt voor zichzelf haha, omdat je zelf vaak het beste weet wat je wilt. Daar worden we uiteindelijk dan wel weer allemaal blij van, dus dikke prima. Ik ga jullie vandaag laten zien wat voor cadeautjes we allemaal hebben gehad!

DSCN0611 DSCN0600
We kregen allebei een nieuwe pyjama. Jullie mogen raden welke voor wie is.

DSCN0602
Al eerder schreef ik over Christina Perri en dat ik haar muziek zo mooi vind.
(en haarzelf trouwens ook). Nu heb ik allebei haar cd’s! Dank u Sinterklaas!

DSCN0603 DSCN0604
Ik kreeg een cadeaukaart van L’Oreal Paris (bij bol.com) ter waarde van €10.
En de Quest 101, met de 101 beste vragen van 2014. Ik vind die altijd zo leuk!

DSCN0605
Chocola! Voor allebei een letter en voor Johan een extra pure reep Côte d’Or.

DSCN0606
Johan kreeg een boek met lijntekeningen voor volwassenen en een héle grote kleurplaat van Parijs. Deze kun je zo uitklappen en dan helemaal kleuren.
Die lijntekeningen ga ik vast nog wel eens lenen, hihi.

DSCN0607
Een nieuwe kalender voor in de keuken!
Met afbeeldingen van steden erop; in een soort Instagram-/vintage stijl.
Erg tof.

DSCN0608
We – eigenlijk Johan maar we gaan ‘m samen gebruiken – kregen de Bijbel in Gewone Taal. Ik ben heel benieuwd naar deze uitgave. Wat we er al snel even van gelezen hebben is zó gemakkelijk, alsof je een roman leest. Heel laagdrempelig, erg fijn! Zeker in combinatie met een wat oudere/moeilijkere vertaling, zodat je goed kan vergelijken als je iets bijvoorbeeld niet begrijpt. Hier zijn we heel blij mee!

DSCN0609 DSCN0610
En tot slot kreeg ik deze toffe rugzak met oude wereldkaarten erop.
Hier gaat mijn historicus-hartje harder van kloppen!
Mijn schoudertas heb ik al zo’n 5 jaar en die is niet zo mooi meer. Toen vond ik deze toffe rugzak en besloot ik die te vragen voor Sinterklaas. Blij mee!

We hebben zulke leuke cadeautjes gekregen! En ik had al een hoop kleine cadeautjes gekregen vóór Sinterklaas! En ook nog een adventskalender… Het is echt een feestmaand, december! Heb jij ook Sinterklaas gevierd en leuke cadeautjes gekregen?

 

2 gedachtes over “Sinterklaas | Gruwelijk verwend.

  1. Ja, wij hebben een dobbelspel gedaan op 6 december 🙂 Iedereen kocht 2 cadeautjes voor 5 euro per stuk, en daarnaast waren er nog een paar extra cadeautjes. Ik ging naar huis met een houten bakje (zacht hout, erg mooi voor mijn activiteiten in het Prehistorisch Dorp :D), een sleutelhanger, een chocoladeletter en een ijskrabber (voor als ik straks een auto heb).

Geef een reactie

