‘Kleine’ sinterklaascadeautjes.

Hoe leuk is het om met Sinterklaas nog steeds je schoen te zetten? Ik vind het nog steeds heel leuk! Ik verraste Johan dit jaar al met een chocoladeletter – en kocht er stiekem ook gewoon eentje voor mezelf – en kreeg daarnaast nog een paar ‘schoencadeautjes’, om ze zo maar te noemen. Ze zaten namelijk niet in mijn schoen, haha. Eentje vond ik in mijn jas (cadeautje van mijn schoonouders), één cadeautje kreeg ik ingepakt van mijn moeder en een ander cadeautje was ook van mijn ouders, maar dan voor Johan en mij samen. Tenslotte kreeg ik ook nog een pakketje van Sandd voor Sinterklaas. De cadeautjes laat ik vandaag – op 5 december, hoe toepasselijk! – aan jullie zien!

DSCN0587
In dit schattige uiltje zit handcrème.
Omdat ik het jammer vind als ‘ie in de badkamer staat en ik er dan niet de hele dag naar kan kijken, staat ‘ie nu naast een ander (winter)uiltje (je kan een mini-stukje zien links op de foto) te pronken. Dit cadeautje kreeg ik van mijn schoonouders. Johan kreeg iets voor onder de douche.

DSCN0589
Van mijn moeder kregen Johan en ik allebei een beker met de kabouters van Rien Poortvliet erop. ‘Omdat je conservator bent in het Rien Poortvlietmuseum’, aldus mama. Leuk! Er zijn verschillende soorten – te koop bij Blokker – en wij hebben er eentje met kabouterspelletjes.

DSCN0584
Van mijn ouders kregen we ook deze toffe theedoek.
Jawel, ook met uiltjes! Hij is zo leuk en past goed in de kerstsfeer, dus hangt deze momenteel bij ons aan de muur. Na de kerst ga ik ‘m denk ik wel gebruiken als theedoek 🙂

DSCN0583
Van Sandd kreeg ik dit pakketje.
Daarin zaten muizen (die zijn voor Johan, zó mierzoet, ieuw), een zakje met chocolademunten (die zijn al op, oeps…), een zakje met kruidnoten en schuimpjes (die is ook al leeg, oeps…) en een kleine speculaaspop. Ik vind het zo leuk, die kleine cadeautjes van mijn werk!

Na 6 december (morgen dus) kunnen jullie nog een artikel verwachten met mijn andere, ‘grotere’, Sinterklaascadeautjes! 🙂 (dan vieren wij namelijk Sinterklaas bij mijn schoonouders) Deze cadeautjes ben ik in ieder geval al heel blij mee!

 

 

3 gedachtes over “‘Kleine’ sinterklaascadeautjes.

Geef een reactie

