Fotografie | De natuur bij Strijensas.

P1100549

In het weekend wandelen Johan en ik regelmatig. Zo ook op de eerste zondagmiddag in november – vorige week dus. Het was nog prachtig weer! Hoewel het best hard waaide, was het lekker om even te wandelen. Het natuurgebied bij Strijensas – een dorpje hier op het eiland (Hoeksche Waard) – vinden we een mooie plek om te wandelen. We konden dit keer erg dicht bij de Schotse Hooglanders komen, dat was tof! Toen ze op ons af kwamen lopen, gingen we maar een eindje terug, die hoorns zijn toch best wel groot, haha! Naast de koeien waren er ook heel erg veel vogels, vooral veel zwanen.

P1100558

Johan had zijn camera meegenomen en we hebben allebei wat toffe foto’s gemaakt. De mooiste – vind ik – laat ik vandaag aan jullie zien!

P1100548

P1100560

P1100567

P1100568

P1100571

P1100575

P1100583

Er stond een raar kunstwerk met drie plateaus met daarop boter, kaas en eieren. Ik vond het niet mooi, haha. Deze foto vond ik echter wel tof geworden. Er stonden stoelen met dit figuur eruit gesneden en daardoorheen kon je mooie foto’s maken!

P1100594

Ik vond het nodig om te kijken of ik het ei kon opeten. Het paste niet. Jammer is dat.

 

2 gedachtes over “Fotografie | De natuur bij Strijensas.

Geef een reactie

