Het strand van Hoek van Holland (en Day Zero Project).

Afgelopen zondag (28 september) gingen Johan en ik een strandwandeling maken op het strand van Hoek van Holland en op een klein stukje van de enorme pier die daar ligt. Ik was nog nooit in Hoek van Holland geweest, maar vond het een mooi strand. Lekker groot en dat moet ook wel, want er waren erg veel mensen afgelopen zondag! Het was natuurlijk nog hartstikke mooi weer, dus dat was fijn. Het water was ook nog niet zo koud, dus kon ik ook pootjebaden (dat ging eerst mis haha, ik dacht dat ik ver genoeg van het water afstond maar toen had ik dus natte schoenen, sokken en voeten, oeps!). Dat was fijn 🙂
Na de wandeling gingen we verse jus d’orange drinken en een ijsje eten, dat was ook fijn. Oh, en je kan er gratis parkeren, als je ongeveer een kilometer loopt vanaf het strand heb je een hele grote gratis parkeerplaats! Als je dichterbij wil parkeren betaal je €6 voor een dagkaart, snel bespaard dus als je een eindje verder loopt!

Waarom staat er in de titel van dit artikel ook ‘Day Zero Project’? Dat vraag je je misschien af. Of niet, maar ik ga het toch vertellen, haha! Omdat op mijn lijst ook staat ‘een strandwandeling maken’ en dat doel is nu dus volbracht! Hop, streep erdoor! Ik heb trouwens besloten om aan het eind van het Day Zero Project gewoon iets leuks te gaan doen of te gaan uit eten van het geld, zoals de bedoeling was, maar dan met het geld dat ik op dat moment heb. Ik vergeet er namelijk te vaak geld in te doen, dat kan ik dan beter aan het eind doen. Dan is het wel meer, maar kan ik het niet vergeten en komt het alsnog goed terecht! 🙂

Dan is het nu tijd voor de foto’s die ik maakte in Hoek van Holland!

DSCN0256 DSCN0257 DSCN0261 DSCN0263 DSCN0265 DSCN0267

DSCN0268 DSCN0269

DSCN0273 DSCN0274

DSCN0266 DSCN0275

Ik vond het leuk en ik ga zeker nog eens terug naar (het strand van) Hoek van Holland! 🙂 Ben jij wel eens in Hoek van Holland geweest?

PS: De enige echte Team Confetti-agenda is sinds gisteren in mijn bezit en daar ben ik superblij mee! Daarom komt er een dezer dagen een fotoverslagje online waarin ik ‘m laat zien! 🙂
PPS: Ik heb een baan! Het is tijdelijk – voor zes weken – maar het is een begin! 😀 Dat geheel terzijde, maar ik wilde het tóch even vertellen!

Geef een reactie

