Lichtpuntjes september #3.

Het is weer tijd voor een lijstje met lichtpuntjes, in het kader van ‘september lichtpuntjesmaand’, in het leven geroepen door Lisanne van Lisanne leeft!

DSCN0240

  • Johan en ik verplaatsten bijna alle meubels in onze woonkamer, zodat het nu net is alsof we in een nieuw huisje wonen! Ik ben er nu wel aan gewend. We zijn er heel blij mee, het is weer helemaal als nieuw! Ook heb ik een handige doos gevonden (bij de post, was een speciale order van de postcodeloterij) die onder ons bijzettafeltje past, zodat daar wat losse spullen in kan. Het staat gelijk veel netter!
  • Ik had een sollicitatiegesprek en hoewel het uiteindelijk niets geworden is (omdat het voor mijzelf niet goed voelde ben ik er toch niet aan begonnen, het voelt nog steeds als een opluchting), was het toch wel weer fijn om in ieder geval een gesprek te hebben!
  • Ik ging eten en gezellig bijkletsen bij een vriendin van het campingwerk. Zij studeert sinds dit jaar geneeskunde in Rotterdam en heeft nu ook een kamer daar. Het was erg leuk en wat een mooie kamer! 🙂
  • Ik solliciteerde op een fantastische baan in Dordrecht. Ik moet nog minstens tot zaterdag wachten (sluitingsdatum) voor ik iets hoor en ik vind het zó spannend! Het is namelijk precies wat ik wil en zoek in een baan!
  • Zaterdag ging ik naar de reünie van mijn middelbare school en wat was het fijn en gezellig! 🙂
  • We waren dit weekend zowel bij mijn ouders als bij mijn oma en dat was erg gezellig. Oma vond het heel leuk om de trouwfoto’s te zien en ze was erg blij met de ingelijste foto. Dat vonden wij natuurlijk ook weer fijn!
  • Ik verdiende wat extra geld afgelopen weken door de voordeelagenda’s van de Postcodeloterij en nog een extra order, ook van de Postcodeloterij. Even wat meer werk, maar toch wel fijn door het extra geld dat het oplevert!
  • Via Vakantieveilingen kocht ik een etentje bij een Grieks restaurant in Gouda. Hier gingen Johan en ik gisteren heen en we zijn ’s middags ook al in Gouda geweest. Wat een mooie stad, echt genieten! Er was ook kermis dus het was gezellig druk in de stad. Het eten was ook erg lekker! Ze stoppen bij het restaurant binnenkort met Vakantieveilingen door veel slechte reviews (vonden wij raar, wij vonden het eten en de service prima! 3 gangen voor €25 en dan alleen nog drankjes erbij; wij waren ongeveer €35 kwijt, prima te doen dus). We kregen daarom een VIP-kaart waarmee we het hele jaar door met twee personen voor slechts €25 een 3-gangenmenu kunnen krijgen. Chill! Dit vonden we natuurlijk erg leuk!
  • We hebben de uitslag gekregen van Johans bloedonderzoek – omdat hij steeds erg moe was. Het blijkt een vitamine B12-tekort te zijn. Hij krijgt vanaf volgende week injecties. Hopelijk gaat dat helpen! Niet leuk natuurlijk, maar ik ben blij dat we weten wat het is en het in principe een redelijk onschuldig iets is 🙂

Het was weer een week vol lichtpuntjes! Ik hoop dat komende week er ook eentje wordt van lichtpuntjes! Volgende week komt het laatste artikel in deze reeks online 🙂

5 gedachtes over “Lichtpuntjes september #3.

Geef een reactie

