Onze ‘nieuwe’ woonkamer.

Al een tijdje waren Johan en ik de inrichting van onze woonkamer zat en dus besloten we om de meubels anders neer te zetten. Het resultaat mag er zijn (vinden wij): het is net alsof we in een nieuw huisje wonen! Het is wel even wennen, zo loop ik nog regelmatig naar de verkeerde kast, hihi. Ik zal bij één van de foto’s uitleggen hoe de meubels eerst stonden, omdat ik zo onhandig was om van tevoren geen foto’s te maken 😉

DSCN0237

Zo ziet de woonkamer er nu uit. Helemaal rechts, nog net een klein stukje in beeld, staat de servieskast. Deze stond in de hoek waar nu ongeveer de gerbil-bak staat. De salontafel stond ongeveer op dezelfde plek, maar dan dwars (in plaats van, zoals nu, in de lengte). Het dressoir, waarop onze tv en de gerbil-bak staat, stond naast de servieskast en tegenover de salontafel, tegen de linkermuur aan dus (links van de lamp en de balkondeur). Waar nu de bank staat, stond niets en tussen de bank en de cd- en boekenkast (die al op deze plek stonden, die hebben wel als enige op dezelfde plek laten staan), stond ons bijzettafeltje met de printer erop. Die staat nu dus achter het dressoir. De spullen die er nu nog los onderstaan ga ik nog een bak voor kopen zodat het allemaal wat netter staat. De salontafel, tenslotte, stond waar nu ongeveer de servieskast staat, helemaal rechts op de foto dus. Hij stond ook een kwartslag gedraaid.

DSCN0238

DSCN0239

Ik vind de nieuwe plek van de servieskast heel fijn, omdat je er nu vanaf de keuken meteen bij kan als je bijvoorbeeld gaat koken of aan het afwassen bent.

DSCN0240

DSCN0241

DSCN0242

Johan en ik zijn erg blij met de nieuwe indeling van onze woonkamer, ook al is het natuurlijk even wennen! We hebben ook het idee dat alles veel ruimer staat en er dus meer lege ruimte overblijft. Er staan nu op een paar plekken nog wat losse spullen, hier ga ik nog wat op bedenken (opbergboxen denk ik, zodat het allemaal netter staat). Ook de dvd’s en cd’s die niet meer in de kast passen kunnen hier dan in.

Wat vindt jij van de indeling van onze woonkamer?

3 gedachtes over “Onze ‘nieuwe’ woonkamer.

Geef een reactie

